Synttäri vinkkejä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äiti pulassa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

Äiti pulassa

Vieras
Apua! Tytön synttärit lähestyy taas, niinkuin joka vuosi...Ja äiti taas yhtä pihalla vailla mitään ideoita.
Taidan olla tosi tylsä äiti kun ahdistun kaikenmaailman kekkereitten järjestelyistä ja pidoista. Nyt olen jo monena vuonna ostanut vaan valmiskakut ja keksit. Tehnyt kaiken helpoimman kaavan kautta.. Nyt alkaa vaan tuo nuorimmainenkin olla sen verran iso ettei vi oikeen vedota vauva-ajan väsymykseenkään...Kaikki sukulaisetkin on jotain kotitalousihmeitä ja ammattikokkeja ja varmasti ihmettelevät kun en viitsi panostaa juhliin.
No, juhlat on kuitenkin pidettävä, tyttö odottaa jo innoissaan. Toiset sukulaisille ja toiset koulukavereille.

Kertokaa pliis, jos osaatte, MITÄ TEHDÄ SYNTTÄREILLE TARJOAMISIKSI HELPOSTI JA MIELELLÄÄN EDULLISESTIKIN. En ole mestari keittiössä eikä aikaa ole testailla eri vaihtoehtoja. Eli jos teiltä löytyy jotain takuu suosikkeja niin olisin tosi tosi tosi kiitollinen!
Tyttö siis täyttää 11 vuotta ja lasten syntskillä 6 vierasta. Aikuisten syntskillä n.20.

Täällä toinen jolle juhlien järkkäys on yhtä tuskaa..jokos leipaset ihan tavallisen täytekakun ja lätkit kermaa kuohkeasti päälle (jos et jaksa pursotella tai minä joka inhoon kakun koristelua kun kakku menee siinä vaiheessa viimeistään pilalle) tai toinen vaihtoehto on brita-kakku josta muksut meillä tykkää..säästyy koristeluiltakin :)

Lisäksi aikuisille aion tehdä suolukka piirakan ja ihan helpon ja nopean mustikkapiirakan muut ostan kaupasta (keksit,popparit,karkit) ei mun mielestä tarvi sitä syötävää niin älyttömästi olla..

poppareita, namia ja jotai kasviksia pilkottuina syö ainakin broidin muksut synttäreillänsä :D kysyin ihan mielenkiinnosta. Ja kakkuna on joku ihanbasic marjakakku ne on feivörittejä.. musta ois kans ihanaa jaksaa ahertaa jotai hämähäkki/lepakko/auto/muumi/muuteema kakkuja mut ei osaa eikä jaksa :)

Yhteistyössä