Äh, keksikää jotain suolaista tytön 3 vee synttäreille... Pizzapiirakat, kinkkupiirakat, lohipiirakat on käytetty jo...
nimim. joka vuosi uutta ja ihanaa tarjottavaa
nimim. joka vuosi uutta ja ihanaa tarjottavaa
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
nekin jo käytettyAlkuperäinen kirjoittaja vieras:coctail-piirakat ja munavoi![]()
Hei, kiitos, pitää paneutua noihin sivuihin!!!Alkuperäinen kirjoittaja Bellukka:löytyiskö mitään ideoita www.kotikokki.net??
Ja kiitos tästä, ei tullu tämä mieleenkään - tässä ainakin yksi siitä seittemästä sortistaAlkuperäinen kirjoittaja mavonsilimä harmaana:Tuulihattuja! kinkku, lohi, tonnikala, sienet, mikä vaan kermaviilin ja mausteiden kanssa mössöks ja kyllä kelpaa kaikille. Eikä edes vaikeita tehdä.
Itse asiassa ostinkin tänään muffinssipellin joten tämä idea pistetään kans mieleen!Alkuperäinen kirjoittaja khalawah:Suolaiset muffinsit on hyviä kans, tai sitten sellaiset rieskarullat esim. savuporolla ja tuorejuustolla täytettyinä =)
Alkuperäinen kirjoittaja pikkubertta:Hei, kiitos, pitää paneutua noihin sivuihin!!!Alkuperäinen kirjoittaja Bellukka:löytyiskö mitään ideoita www.kotikokki.net??
Mulla kans, vetelen tässä lauantaimakkaraa suoraan paketistaAlkuperäinen kirjoittaja raksmaitaks:coctailtikut,lihapullia,nakkeja,juustoa,kurkkua ja viinirypäleitä. Hitto että mulla on nälkä :headwall: :headwall: