Synttäreistä: kutsut ajoissa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Katjuska
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Katjuska

Vieras
Lapset saavat joskus synttärikutsuja esim. tiistaina ja synttärit on jo perjantaina!
Kukaan ei mene synttäreille ilman lahjaa ja välillä on työn ja tuskan takana ehtiä johonkin kauppaan, kun illat tuppaavat olemaan niin kiireisiä... etenkin jos mies on työmatkalla ja yksin joutuu kaikki hoitaman.

Joten asiaan; pliis, laittakaan kutsut synttäreistä vähintään viikkoa ennen synttäreitä. Kiitos :)

jep. paras oli viimetalvena et edellisenä päivänä oli antanut koulussa kutsukortin. siitä kerrasta opin et pidän kaapissa "varastoa" pieniä tavaroita, kyniä ja tarroja yms. jos tällanen tilanne vielä tulee.
olin vielä iltavuoroon menossa ja sen jälkeen aamuvuoroon ja tyttö olis koulusta suoraan mennyt synttäreille joten mulla ei oikeesti käytännössä mahdollista missään vaiheessa käydä ostoksilla....

Alkuperäinen kirjoittaja Hmmm:
Mä oon aina aatellut, että sitten ne kutsut unohtuu jonnekin jos liian aikaisin laittaa? Hyvä että tuli tämäkin puheeksi :)

Voi ei tosiaankaan, meillä ne laitetaan ainakin huolellisesti jääkaapin oveen sekä kalenteriin!

Joo tosi on!!

Ei oo kivaa saada perjantai-iltapäivänä kutsua lauantaina, eli seuraavana päivänä, järjestettäville synttäreille |O :headwall:

On sitten ollut puolin ja toisin harmia kun ei ole päässyt synttäreille :/

Meiltä kutsut lähtee aina viikkoa aikasemmin.

me laitetaan 2viikkoa ennen tai 1,5viikkoa viimeistään.
Mun mielestä kutsut laitetaan sen takia ajoissa, että koetaan tärkeäksi että kutsuttu pääsee paikalle. Halutaan yrittää mahdollistaa tuleminen mahdollisimman varhaisella kutsulla.
Ihmisillä tuppaa muutenkin olemaan aika paljon etukäteen sovittuja menoja.

Meillä on ennätys tältä vuodelta se että poika sai synttärikutsun maanantaina ja kutsut oli seuraavana päivänä... :/ Omat kutsut lähetetään aina reilua viikkoa ennen. Olisi muuten ihan mukava jos sitten myös ilmoitettaisiin jos ei päästä paikalle, aina kuitenkin puhelinnumeron mukaan laitan mutta silti saa aina ihmetellä että jaha, eipä tulleet eikä ilmoittaneet mitään.

Yhteistyössä