Synttäreistä/kaveripussit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Hei,

onko tapana antaa kaveripussit mukaan, jos synttärit pidetään muualla kuin kotona? Tässä tapauksessa Megazonessa ja Hesburgerissa, 10-vuotias kyseessä. Jotenkin tuntuisi hassulta antaa sieltä ravintolasta vielä karkkipussia mukaan. Synttärit tänään, joten asialla hiukan kiirus...

Ja jos olet vastaamassa ettet 1) ymmärrä kaveripusseja 2) Megazone-synttäreitä 3) paras tarjoilu on juureslohkot kukkakaalissa, älä vaivaudu vastaamaan, mielipiteesi on jo huomioitu ;)

Kiitos!

En oo koskaan pitänyt kaverisynttäreitä muualla ku kotona mutta jos pitäisin niin en antaisi kaveripusseja.

En mä tosin oo niitä joka kerta hommannu muutenkaan.

En tiedä mikä on Megazone-synttärit. Mutta eikö kutsuilla saa herkutella muutenkin, en mä ainakaa odota että lapsi tulee kaverin synttäreiltä itse lahjapussin kanssa, karkit syödään yleensä paikanpäällä. Itse olen joskus flunssakautena jakanut käteen karkkipussit, ettei nuoltuja sormia tarvitse uittaa yhteisessä kulhossa, mutta muuten en ole tehnyt mitään "lähtiäispusseja".

mikä lie megazone, ikinä oo kuullukkaan. entäs juureslohkot kukkakaalissa, no jokainen tavallaan. synttärit oon pitänyt aina kotona. joskus on annettu kaveripussi, joskus ei. varmaan miten itsehaluaa. olkoon se synttärien pitopaikka mikä tahansa

Jotenkin on sellainen mielikuva, että Hesburgerilta olisi saanut talon puolesta kaverilahjan (jos on jonkun synttäripaketin hankkinut ohjaajineen). Megazonesta en muista moista tulleen. Jos itse hoidat megazonen tarjoilupuolen, niin pakkaa tarjottavat karkit pusseihin, sillä se on hoidettu :D

Sinulla ei siis ole synttäripakettia kumpaankaan paikkaan, vaan käytte ensin ampumassa ja sitten sen jälkeen syömään heselle? Ei kai kukaan enää tuon jälkeen odota mitään kaveripussukoita, ainakaan tuon ikäiset.

Kiitos kaikille! Ei tosiaan mitään synttäripakettia kumpaankaan vaan ampumiset ja sitten Heseltä ateriat & jädet. Jätän nyt pussit hommaamatta, tuntuu vähän liioitellulta tässä kohtaa ja tosiaan lapset ei enää ihan pilttejä. Kotona meillä on aina ollut ohjelmanumerona aarteenetsintä, jonka huipennukseksi on löydetty nuo kotiinvietävät pussit ja aina lapset tuntuvat niitä kavereiden synttäreiltä tuovan.

Yhteistyössä