Synttäreitä juhlitaan 7.6:tta, koskas voin laittaa kutsut?

Hauska kun neljännet synttärit ja nyt aloin miettii. Plus et nyt laitan vaan tekstiviestit, aiemmin on kutsuttu omatekoisilla korteilla, mutta me askarellaan synttäreille niin paljon kun on teemasynttärit.

Alkuperäinen kirjoittaja T030604:
Hauska kun neljännet synttärit ja nyt aloin miettii. Plus et nyt laitan vaan tekstiviestit, aiemmin on kutsuttu omatekoisilla korteilla, mutta me askarellaan synttäreille niin paljon kun on teemasynttärit.
Mä kutsun yleensä sukulaiset noin kuukautta tai kahta etukäteen.. kaverisynttäreille ehkä 2-3 viikkoa etukäteen.

Mä laitoin sukulaisille synttärikutsun noin kuukautta etukäteen, mutta olin jo aikasemmin kertonu koska juhlitaan. Samaan kutsuun laitoin myös isomman pojan synttäreiden ajankohdan, kun on elokuun alussa ja porukat vielä lomilla. Nyt sitten ainakin tietävät ajoissa, koska on kakkua tarjolla ettei tarttis monia kekkereitä järkätä. Kavereille laitan varmaan sitten noin. puoltatoista viikkoa etukäteen kutsut, pienemmän herran synttäreille ei vielä kovasti kavereita kutsuttu ja ne hoitu ihan puhelimella.

Eli kannattaa kyllä heti miten laittaa tekstarit menemään, jos meinaat että vieraita on paikalla. ;)

Onneksi olkoon jo etukäteen! Onko tuo virallinenkin päivä?
meikäläinenkin "juhlii" kyseisenä päivänä kolmekymppisiään ja jännityksellä jo odotan saako tuleva kakkonen saman syntymäpäivän, kun laskettu päivä on 8.6.....

Yhteistyössä