synnytysten nopeus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja autsh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

autsh

Vieras
Onko teillä mennyt niin, että synnytykset ovat olleet kerta kerralta nopeampia? Tajusin juuri, että viimeksi oli parin tunnin synnytys, kiireköhän tulee..tai sitten ei :/

Ilmeisesti näin on. Itsellä vasta yksi lapsi mutta ensisynnytyskin meni nopeasti ja sairaalasta kun kotiuttivat muistuttelivat, että seuraava saattaa tulla sitten tosi vauhdilla. Sanoivat että sitten pitäisi vaan lähteä heti kun alkaa siltä tuntua eikä odotella niin kuin yleensä neuvotaan....

Äiti synnytti mua 20 tuntia koska olin "otsatarjonnassa", mut veli tulikin sitten niin nopeesti et pää jo näky kun äiti ehti laitokselle.

Itellä tää eka tuli niin et vedet meni 10 tuntia ennen kun synty joten olin yön osastolla, ainuttakaan käyrää ei laite piirtänyt vaikka yhtäkkiä olin 10 cm auki. Jälkitarkastuksessa lääkäri varotti et seuraava tulee sitten luultavasti syöksynä ja sano viel et muista sitten et lähdet synnyttämään heti kun susta tuntuu, kun ei mulla noi avaavat supistukset eikä synnytys tehny oikeestaan yhtään kipeetä.

EKA 7H20MIN
TOKA 2H
Ja sanoivat että kolmannen kohdalla tarvii lähteä heti laitokselle kun ekat supistukset tulevat.
minulla tosin molemmista lapsista alkaneet supistukset tulemaan suoraaan 5minutin välein. mitään ennakointia en kummastakaan lapsesta ole saanut vaan synnytykset ovat alkaneet ihan puun takaa ja menneet vauhdilla eteenpäin.

Yhteistyössä