synnytystapa-arviosta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aniida
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:
Alkuperäinen kirjoittaja Aniida:
MIHIN TULOKSEEN TEILLÄ PÄÄDYTTIIN? OLIKO KETÄÄN JOKA PÄÄTYI SEKTIOON TUON ARVION JÄLKEEN ELI OLTAIS TODETTU ETTÄ EI MAHDU???

tuon näkee tässä kuussa. Ensimmäistä ootan...Ainaki lääkäri sano, että normaalikokoinen vauva tulossa ja mahtuis tulemaan...

tehdäänkö sinulle tuo arvio vaikka odotat ensimmäistä? meillä tuohon synnytystapaarvioon pääsee vasta jos ekan synnytyksen kanssa on jotain ongewlmaa ollut.

Ekasta tehtiin arvio kun epäiltiin isoa vauvaa. Loppupeleissä sielä arviossa lääkäri sai vauvan kooksi 4kg ja tuumas että mahtuu reilu nelikilonen hyvin ulos alakautta.

vauva oli syntyessään (päivän päästä) 4kg ja mahtu ulos.

Alkuperäinen kirjoittaja Aniida:
MIHIN TULOKSEEN TEILLÄ PÄÄDYTTIIN? OLIKO KETÄÄN JOKA PÄÄTYI SEKTIOON TUON ARVION JÄLKEEN ELI OLTAIS TODETTU ETTÄ EI MAHDU???

niin, osasikos kukaan vastata tähän? vai todettiinko kaikilla että juu, mahtuu tulemaan vaikka olis yli 4kg...

Mulla oli Kättärillä toi arvio. Ei siel menny puoltatuntia kauempaa. Ultrattiin ja lääkäri tutki sisätilat. Mulla oli sen takia arvio, kun eka syntyi sektiolla. Toistakin ekaks yritettiin normaalisti, mutta sektioon päädyttiin. Mulla on vaan ongelmana se ettei avaudu paikat.

Alkuperäinen kirjoittaja no huh!:
Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:
ei ne nyt koko nyrkkiä sinne tunge :laugh: ....

No miks sitä sit nyrkkisysteemiks kutsutaan? Tarkoituksena huvin vuoksi pelotella odottavia, asiasta tietämättömiä mammoja? :'(

Kun ne mittaavat omalla kädellään (nyrkillä) niiden alapään luiden väliä ja joustavuutta. B-rapun kautta kai tutkitaan häntäluuta tarvittaessa.

Uusimmat

Yhteistyössä