synnytystä edeltävät oireet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja liisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

liisa

Vieras
Mitä oireita teillä on ollut juuri ennen synnytystä? Onko tullut jotain erityistä, mistä olisit tiennyt synnytyksen olevan lähellä? Tai sellaisia jotka olet vasta jälkikäteen tajunnut?

supisteli jo aamusta lähtien..tuli ruskeaa vuotoa (limatulppaa kai) ainakin sairaalas sanoivat kun soitin ja kyselin..illalla sit sairaalaan ja muksu syntyi yöllä :)

mulla aina synnytys alkanut vesien menolla ja ennen vesien menoa ollut pari kolme päivää ihan jatkuvasti ennakoivia supistuksia. niistä olen osannut alkaa odotteleen synnytyksen käynnistymistä.
näin siis kolme kertaa mulla.

Mulla meni vedet ihan yllättäen rv 30, ei mitään merkkiäkään sitä ennen. Vesien menosta noin 2t kuluttua alkoi supistelu ja siitä 3t niin tyttö oli maailmassa.

Selässä tuntuvat supistelut. Luulin aluksi selkäkivuiksi, kun luulin supistusten tuntuvan AINA myös vatsanpuolella. Puoli päivää niitä kestin ja sitten oli lähdettävä laitokselle.

Alkuperäinen kirjoittaja HyäkkäysVaunu:
Alkuperäinen kirjoittaja SP:
Selässä tuntuvat supistelut. Luulin aluksi selkäkivuiksi, kun luulin supistusten tuntuvan AINA myös vatsanpuolella. Puoli päivää niitä kestin ja sitten oli lähdettävä laitokselle.

Mulla tuntui vain reisissä...

Kuinka kipeitä vain selän ja reisien puolella tuntuvat supistuskivut on? Mulla nimittäin loppuraskaus ja selkää ja reisiä särkee kummallisesti :/

Alkuperäinen kirjoittaja nina:
Kuinka kipeitä vain selän ja reisien puolella tuntuvat supistuskivut on? Mulla nimittäin loppuraskaus ja selkää ja reisiä särkee kummallisesti :/

Ei ollu ees kovin voimakkaita, jollei olis tullu vaan tunnetta että pitää lähtee, olisin varmaan synnyttänyt matkalle :O

Tosin selkää ja reisiä voi särkee loppuraskaudes monesta muustakin syystä ja toi oli sellasta jaksottaista kipua, ei koko aikasta...

Yhteistyössä