Joo. Tää se on.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Makaat junakiskoilla, tulee juna. Näät kaukaa, että kohta se tulee. Se kulkee hitaasti, raskaasti ja isolla metelillä. Meteli voimistuu, kiskot tärisee, otat kiinni, mistä saat, pelkäät hullun lailla, vapiset ja toivot, että tää loppuis jo. Juna ajaa ylitsesi, hitaasti. Jäät eloon taas kerran. Juna pysähtyy, jää parkkiin vähäksi aikaa ja kohta taas kiskot tärisee ja juna lähestyy.
Semmonen se on. Ihan hauskaa.
Nauran täällä kaksin kerroin, kohta ei saa enää henkeäAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Makaat junakiskoilla, tulee juna. Näät kaukaa, että kohta se tulee. Se kulkee hitaasti, raskaasti ja isolla metelillä. Meteli voimistuu, kiskot tärisee, otat kiinni, mistä saat, pelkäät hullun lailla, vapiset ja toivot, että tää loppuis jo. Juna ajaa ylitsesi, hitaasti. Jäät eloon taas kerran. Juna pysähtyy, jää parkkiin vähäksi aikaa ja kohta taas kiskot tärisee ja juna lähestyy.
Juu-u. Ja veturikuskilla on kyllästyny ilme. Kattoo vaan sivulasista alas kiskoille ja myhäilee, että tavataan taas, et oo vielä kipiäkään.Alkuperäinen kirjoittaja DakotanEmo:Nauran täällä kaksin kerroin, kohta ei saa enää henkeäAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Makaat junakiskoilla, tulee juna. Näät kaukaa, että kohta se tulee. Se kulkee hitaasti, raskaasti ja isolla metelillä. Meteli voimistuu, kiskot tärisee, otat kiinni, mistä saat, pelkäät hullun lailla, vapiset ja toivot, että tää loppuis jo. Juna ajaa ylitsesi, hitaasti. Jäät eloon taas kerran. Juna pysähtyy, jää parkkiin vähäksi aikaa ja kohta taas kiskot tärisee ja juna lähestyy.
Niin mullakin on korkea kipukynnys. Mun ponnistusvaihe oli niin lyhyt ettei sekään ehtiny oikeen edes tuntua. Loppu puolen supistukset teki kyllä aika mujeeta mut se kun se imukuppi laitettiin, se sattu! Ei kiitos sitä enää, ellei oo ihan pakko. :/Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Toisilla on korkea kipukynnys, toisilla ei. =)
Minulla on korkea ja aloin tuntemaan supistukset "kipeinä" ihan synnytyksen lopussa. Eikä nekään olleet kyllä oikeastaan mitään mitä olin etukäteen kuvitellut. Ponnistusvaihe kyllä sattui, sitä en kielläkään.
No näinpäs :wave: Mulla tosin tuntu vaan et pakko päästä liikkuu ja viskelin itteeni siinä pöydällä hullunaAlkuperäinen kirjoittaja Vieras:Toisilla on korkea kipukynnys, toisilla ei. =)
Minulla on korkea ja aloin tuntemaan supistukset "kipeinä" ihan synnytyksen lopussa. Eikä nekään olleet kyllä oikeastaan mitään mitä olin etukäteen kuvitellut. Ponnistusvaihe kyllä sattui, sitä en kielläkään.
Sama täällä.Ja kun kolmesta sairaalaan pääsi,sai mennä heti synnytyssaliin ja alkaa ponnistamaan.Ponnistusvaihekaan ei kauheasti sattunut paitsi siinä vaiheessa kun pää tuli uos.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Toisilla on korkea kipukynnys, toisilla ei. =)
peesaan tätä.Alkuperäinen kirjoittaja porkkanainen:Pahemmalta kuin mikään muu koskaan...
Joo. Just noin. Veturityypillä on kakkulat isolla nenällä, luiset posket, kulahtanut sininen takki ja lähemmäs jos menis, niin ukko varmaan haisiski. Örk.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Juu-u. Ja veturikuskilla on kyllästyny ilme. Kattoo vaan sivulasista alas kiskoille ja myhäilee, että tavataan taas, et oo vielä kipiäkään.Alkuperäinen kirjoittaja DakotanEmo:Nauran täällä kaksin kerroin, kohta ei saa enää henkeäAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Makaat junakiskoilla, tulee juna. Näät kaukaa, että kohta se tulee. Se kulkee hitaasti, raskaasti ja isolla metelillä. Meteli voimistuu, kiskot tärisee, otat kiinni, mistä saat, pelkäät hullun lailla, vapiset ja toivot, että tää loppuis jo. Juna ajaa ylitsesi, hitaasti. Jäät eloon taas kerran. Juna pysähtyy, jää parkkiin vähäksi aikaa ja kohta taas kiskot tärisee ja juna lähestyy.