yritetään välttää mahdollisimmanpitkään koko leikkausta. Itse pyysin kun alettiin olla aika loppu lähes kahden tunnin ponnamisen jälkeen, eivät suostuneen, koska vauva oli tulossa ja rytinällä Kovasti lämmitti välilihaa ja hieroi, kolme tikkiä sain B)Alkuperäinen kirjoittaja Chala:Sellainen lisäkysymys, että onko tietoa Lohjan yleisestä käytännöstä ja miten teidän kohdallanne on episiotomian kanssa toimittu? Onko se rutiinioperaatio joka tehdään varmuuden vuoksi, vai leikataanko välilihaa vain oikeasti tarvittaessa? Kammottaa kaikenlaiset saksisilpomiset ja niistä tässä ollut puhetta niin piti tulla oikein kyselemään
Toi on todella lohduttava kuulla. Vaikka tietty pakkotilanteessa varmasti toivois jo sitä helpotustaAlkuperäinen kirjoittaja Mymmelis:yritetään välttää mahdollisimmanpitkään koko leikkausta. Itse pyysin kun alettiin olla aika loppu lähes kahden tunnin ponnamisen jälkeen, eivät suostuneen, koska vauva oli tulossa ja rytinällä Kovasti lämmitti välilihaa ja hieroi, kolme tikkiä sain B)Alkuperäinen kirjoittaja Chala:Sellainen lisäkysymys, että onko tietoa Lohjan yleisestä käytännöstä ja miten teidän kohdallanne on episiotomian kanssa toimittu? Onko se rutiinioperaatio joka tehdään varmuuden vuoksi, vai leikataanko välilihaa vain oikeasti tarvittaessa? Kammottaa kaikenlaiset saksisilpomiset ja niistä tässä ollut puhetta niin piti tulla oikein kyselemään
Minä olen kuullut vain ja ainoastaan huonoja kokemuksia Tammisaaresata (vaikk aon juuh rankattu kärkeen..) Kaikilta on leikattu eppari, kätilöt sönköttäneet aina ruotsia toisillee, imetykseen ei saanut apua, muutamakin ollut ilman lisä verta melkein viikon, ilman et kukaan on katsonut pyörtyilevän äidin perään :| Ylläri synnyttäjälle ei kukaan antanut mitään henkistä tukea, muutenkin tosi vaisu meininki, mitä oon kåynty kavereita ja sukulaisia kattomassa siellä :| Ei käynyt mielessäkään, et oisin sinne lähtenyt, kun tarjottiin vaihtoehdoksi!Alkuperäinen kirjoittaja elina9:Valitettavasti minä olin kuullut vain huonoista kokemuksista ja yhden äidin kuolemasta, joten menin synnyttämään Tammisaareen, jota en ole ikinä katunut. Se oli todella hieno paikka, jossa oli mahdollisuuksia vaikka mihin, eikä matka ollut oikeasti pitkä. Suosittelen sitä.
Moi! Laitoin siulle yv:tä! Onnea tytöstä!Alkuperäinen kirjoittaja Chala:Nyt on sitten Lohjan synnäri koettu ihan itse.
Perjantaina 14.11. klo 17.38 syntyi pieni tyttö. 3220g, 50cm, pipo 33,3cm.
Aivan mahtava paikka, ihana henkilökunta ja kaikin puolin kaunis kokemus Auttaa myös, että palkkio tuossa sylissä on jotain ihan uskomatonta
Tosi ihanaa tuolla oli vielä se, että torstaina oli syntynyt 8 vauvaa eli paikka oli ihan ruuhkainen meidän tullessa perjantaina aamuyöllä paikalle. Silti saatiin tosi hyvin 'palvelua' ja apua eikä jääty kiireen jalkoihin. Turvallisin mielin menen toivottavasti joskus uudestaankin
Synnytystarinan voi lukaista Marrasmasut II alta jos kiinnostaa. Onnellista odotusta vielä iippanalle ja muille mahdollisille Lohjalaisille