Synnytys Raahen sairaalassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AiKa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

AiKa

Uusi jäsen
23.09.2007
4
0
1
Hei,

Synnytyksen aika lähestyy, onko kellään kokemusta Raahen sairaalasta?

Täytyykö soittaa ennen kuin lähtee synnyttämään? Millaista on henkilökunta?

Perhehuone, pääseekö helposti? =)

Hei! Olen synnyttänyt 2 lasta raahessa, ei valittamista..ja kolmannen synnytys lähestyy. En tiedä tarkalleen että täytyykö soittaa, mutta itse olen soittanut. Henkilökunta on mukava, ainakin minusta. Kaksi perhehuonetta löytyy ja saa jos vapaana. Ensimmäiseltä olin perhehuoneessa ja toiselta normaali huoneessa.

Hei,

Kiitokset vastauksestasi! Ehkä on parempi soittaa ja ilmoittaa tulostaan etukäteen, näin toivoivat edellisessä sairaalassa, jossa 2 aiempaa on syntynyt.

Kolmatta odotellaan syntyväksi meillekkin =)

Aika olisi 2.11. Voidaan hyvinkin olla yhtäaikaa=)) Onko sinulla supistellut jo kovasti? Mulla jonkin verran, mutta enemmän huolestuttaa kova "paineen" tuntu alapäässä. Kävellä ei enää juurikaan pysty kun tuntuu että vauva tipahtaa lattialle justiinsa. Sairaslomalla olen ollutjo kaksi viikkoa, eipä olisi töistä tullut mitään...

minulla supistellut jo useamman viikon, ei kylläkään kipeitä mutta niitä mahankovaksi menoja. sairaslomalla ollut jo elokuun 10 alkaen...olin jo yhden viikonlopun osastolla..ku supistuksia tuli muutaman minuutin välein. Ja mitä enemmän jalkojen päällä niin paineen tunne on alapäässä, todella ikävän tuntoista. Pääasiassa olen maannut nämä viikot, sen verran säikäyti se osastolle joutuminen, mitään ei pysty tekemään, heti alkaa supistella ja painattaa alas. Kahden viikon välein olen juossut äitipolilla ultrassa ja seuraavat kohdunsuun tilannetta. Kohdunsuun on pehmeä mutta onneksi kiinni ja kanavaa se 2cm.

Yhteistyössä