Synnytys lähellä?

  • Viestiketjun aloittaja Päivi79
  • Ensimmäinen viesti
Päivi79
Lääkäri oli tänään. Arvioi että ennen laskettua aikaa pikkuinen syntyy (9.11). Noin kahden viikon sisällä.

Oisko jollain omakohtaista kokemusta kuinka pian...viikko ...päiviä....

Kohdunkaulaa enää 1cm, kypsä, vauvan pää todella alhaalla vaikka maha ei mielestäni ole laskeutunut. Sf-mitta 37. Viikkoja 36+4.
 
mulla oli lääkäri viikolla 34+4 ja kohdunkaulanpituus oli 1.5cm ja eka ei meinannu saada sitäkään mittaa. Kohdunsuun tilannetta tutkiessa alkoi vuotaa verta ja ei sitten tutkinut tilannetta ettei ärsytä sitä lisää. kolmatta odotan ja oli sitä mieltä että varmaan parin viikon sisällä syntyy. Vauva on laskeutunut ja on lähtökuopissa. Nyt viikkoja 38+4 ja mahassa on. eli ei se synnytys välttämättä lähellä vielä ole ja hyvähän tuon vielä olisi pysyäkin mahassa. itse kyllä olen valmis laitokselle... =)
 
Lisäys vielä edeliseen...
Katoin eka et sulla ois vähemmän viikkoja, mut hyvähän se viikolle 38 on mahassa olla, että on täysaikainen. Loppuviikot on tuskasimmat ja ei enään millään jaksais odottaa että pääsis synnyttämään! :hug:
 
Mulla viikolla 35+6 lääkäri ennusti että ei varmastikaan kestä kauaa kun vauva syntyy (ensisynnyttäjä). Kohdunkaula lähes kadonnut ja erittäin pehmeä, vauvan pää ihan alhaalla. No, viikolla 41 mennään nyt ja kyllä se vauva masussa on vielä pysynyt...

Rauhassa, rauhassa vaan :whistle:
 

Yhteistyössä