Synnytys ihan juuri edessä ja elämäni romahti!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "suurisuru"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"suurisuru"

Vieras
Sain mieheltäni kuulla niin uskomatonta että oon täysin rikki ja olen rv38...

Kun keväällä plussasin,mieheni säikähti ja pohti omillaan tilannetta ja suhteemme jatkoa...syyksi sain kuulla meidän riidat ja ettei hän tiedä mitä haluaa.

No asia valkeni hälle parissa päivässä että hän haluaa meidät ja muutimme yhteen.Taustoista sen verran että meillä uusioperhekuvio.Suhde voinut nyt mainiosti ja mies ihanasti raskaudessa mukana kunnes tänä iltana...
Omantunnon tuskissaan sanoi että juuri silloin keväällä oli viestinyt yhden tutun naisen kanssa ja olisi halunnut tämän luokseen kahville,fiksu nainen oli kieltäytynyt kun tiesi mieheni olevan varattu.No mieheni oli myös parin viikon päästä tuostavtyöpaikanjuhlilta laittanut pusuviestin,tämä nainen ei vieläkään ollut lämmennyt eli heidän välillään ei tapahtunut mitään.

Silti nyt tiedän että mieheni olisi halunnut tutustua tähän silloin :( sen jälkeen ei kuulemma ole paria nettisekoilua lukuunottamatta muuta ja nämå tapahtui yhtaikaa. ..
Nyt mun päässä pyörii vain etten halua miestäni synnytykseen kuncen tiedä miten meidän juttu jatkuu ja voinko luottaa häneen!!??

Ymmärsinkö oikein että miehellä on lapsia ennestään? Miten mies on päätynyt eroamaan eksästään? Liittyyikö nimenomaan lasten syntymään? Pettikö eksäänsä? Vaöitettavan usein samat kuviot toistuu.

On hänellä lapsia ennestään ja kyllä,hän pettänyt myös eksäänsä...asiat puhuttu niin halki meidän suhteen alussa että olin satavarma ettei sama toistuisi,vannotti ottaneen oppia virheistään :(

Kerran petturi aina petturi.

Eksänsä piti juhlat kun korjasit tuon ukon pois kuleksimasta, sinä saat vuorostasi hurrata kun seuraava nainen erehtyy tuon kanssa kimppaan.

Joko nielet kiukkusi ja mielipahasi ja annat ukon häärätä naisjuttujaan tai sitten eroat ja elät helpon elämän

Ei todellakaan pidä paikkaansa että kerran petturi aina pettuti. Eksää petin monta kertaa, varmaan viisi ellei ylikin. Ekan kerran jo kesällä kun alettiin toukokuussa seurustelemaan. Nykyisen kanssa oltu yhdessä 4,5v eikä kertaakaan ole käynyt pettäminen mielessäkään!
Ehkä se pätee miehiin jotka ajattelee alapäällään

Ja tuollaiseenkin tilanteeseenhan siis löytyy horatsuja, jotka lähtevät pyydettäessä "kahville". Ole onnellinen, että ukkosi vikittelemä nainen tosiaan oli Fiksu, isolla äffällä. Harmi etteivät kaikki naiset ole yhtä fiksuja.

Ja sanoisin, ettei nyt kannata surra turhaan tuota tunnustettua asiaa. Mutta lapsia tuon miehen kanssa ei tosiaankaan kannata enää tehdä.

Matalampi kynnys my ass. Sen helvetin jälkeen mikä pettämisestäni seurasi, en todellakaan ikinä koskaan edes vilkaisisi toista sillä silmällä. Ei ole sen arvoista. Toisaalta, on mun mieskin nykyään erilainen ja koko suhde erilainen. Väittäisin, että sitoutuminen on suurin tekijä suuntaan tai toiseen.

Miksiköhän mies kertoi sen juuri nyt?

Ja on sillä mitä ilmeisemmin miehestäkin väliä, kai olisi muuten jo unohtanut moisen.

Haluaako mies anteeksiannon ja entistä tiiviimmän suhteen vai kenties lisää vapautta? Kannattanee selvittää.

No mua ei sinänsä tuo muuten vaivaisi, mutta kertomasi "sen lisäksi paria nettisekoilua enempää" ja aikaisemman kumppanin pettäminen... Viittaa kyllä mun mielestä pahasti siihen, että ongelmia tulee olemaan tulevaisuudessakin.

Minä kyllä ymmärrän aaian ihan päinvastoin kuin kaikki muut. Mies on omat kipuilunsa, pohdintansa ja valintansa tehnyt sillon keväällä. Tullut siihen tulokseen että haluaa olla sun kanssa. Ollut sulle rehellinen tunteistaan ja ajatuksistaan. Halunnut aloittaa puhtaalta pöydältä sun kanssa ilman menneisyyden painolasteja. Ei varmaan olisi sulle kertonut jos aikoisi jatkossa pettää tai haluaisi erota susta.

Keskustelkaahan vielä rauhassa ja kysy selkeesti miehen ajatuksista. Ja muista että miehet sanoo niin mitä ne tarkottaaki. Älä yritä tulkita rivien välistä...

Alkuperäinen kirjoittaja Täh;30557771:
Minä kyllä ymmärrän aaian ihan päinvastoin kuin kaikki muut. Mies on omat kipuilunsa, pohdintansa ja valintansa tehnyt sillon keväällä. Tullut siihen tulokseen että haluaa olla sun kanssa. Ollut sulle rehellinen tunteistaan ja ajatuksistaan. Halunnut aloittaa puhtaalta pöydältä sun kanssa ilman menneisyyden painolasteja. Ei varmaan olisi sulle kertonut jos aikoisi jatkossa pettää tai haluaisi erota susta.

Keskustelkaahan vielä rauhassa ja kysy selkeesti miehen ajatuksista. Ja muista että miehet sanoo niin mitä ne tarkottaaki. Älä yritä tulkita rivien välistä...

"Miehet sanoo mitä ne tarkottaaki"... Ollaanpas sitä sinisilmäisiä:) Petturimiehet sanoo just sitä millä ajattelevat saavuttavansa itselleen jotain hyvää..

Minustakin tässä nyt vaan raskaushormonit jyllää. Otsikon perusteella todella olisi odottanut kuolemanviestiä.

Yritä nähdä asia niin, että mies on todella valintansa tehnyt ja valinnut sinut ja syntyvän lapsen! Ainakin hän on valmis ottamaan vastuun lapsesta ja tulossa synnytykseen mukaan. Hän on joka tapauksessa isä, joten ota hänet mukaan. Tarvitset tukea ja näin isäsuhde syntyy samalla kuin lapsikin. Ilmeisesti mies on valmis vastaamaan osaltaan myös vauvanhoidosta.

Useimmilla yhteiset lapset vain syventävät liittoa. Joillakin ajan mittaan arki erottaa, mutta tällä hetkellä on mahdollisimman huono hetki erota. Katselkaa rauhassa miten asiat lähtevät sujumaan. Ja tosiaan nyt on niin suuri muutos elämässä edessä, että mies on ehkä vain halunnut puhdistaa omaa tuntoaan. Olennaisempaa on, mitä mies tuntee NYT?

Yhteistyössä