synnytys 09/07 kolmatta lasta haaveilen

Hali täältä sulle pikkukakkosen haaveilija :hug:

Harmi se tulos, mutta ei sitä kuule vielä tiedä ;) Ihan ku olisin jostain kuullut että hcg erittyy hitaasti silloin kun imettää?? Sanokaa jos jollain tarkempaa tietoa asiasta!
Mulla kanssa on jostain syystä sellainen olo että olisi tärpänny, mut se testi minkä tein oli ainakin eri mieltä.. Et semmosta.
Nyt on kyllä tissit kipeenä, mut se voi hyvinki johtua siitä kun kävin eilen pitkästä aikaa salilla ja tein rintalihasliikkeitä :p

Mut tsemppiä kaikille ja toivotaan pikaisia tärppejä :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ooti:
Sain luettua!! ;) Mut miten sinne kirjoitetaan??
Kun kirjaudut sisään salasanalla niin sen jälkeen "klikkaat" hae jäsenyyttä ja laitat siihen mitä se kysyy.
Sit kun sut on hyväksytty jäseneksi niin sen jälkeen sinne pääsee lukee ja kirjottelee omilla tunnuksilla.
...toivottavasti en selittänyt liian vaikeesti....

:hug: :hug:
 
Missäs ootte? Kuinkas on?:wave:
Täällä poika opeteeluty kääntymään mahalleenja nyt mikään muu ei sitten kiinnostakaan kuin se kääntyminen, ja maha ollut reppanalla kovana joten en ole kyllä kerinnyt näille sivuille tai yhtikäs mihinkään :'(

Oletko liittynyt siihen kerhoon mistä umayya on perustanut?
 
Täällä myöskin olisi edellinen syntynyt(poika) 10/07 ja nelosta kuumeillaan. Ikää on 25 ja olisi todella mukavaa saada vielä yksi(ainakin...) vauva. Täysimetyksellä mennään vielä, mutta eiköhän tässä jotain aleta kuukauden kuluessa maistelemaan.
Meillä siis poika 03 ja tyttö 04 joille ikä eroksi tuli 1v2kk, kun annettiin lupa tulla seuraavan ja menkkoja ei ehtinyt välissä edes tulla. Niinpä kuvittelen että jos samaan malliin menee niin syksyllä tässä viimeistään ollaan pieniin päin, tosin eihän sitä koskaan tiedä. Vaikka olisinkin jo. Tosin silloin aiemmin poika tosiaan heitti syömästä kokonaan rintaa, joten ei ainakaan sellaisia merkkejä ole ilmassa.
Mahtuisiko vielä joukkoon ja voisiko joku hieman selventää mikä ihme se kerho on, mistä näkyi olevan juttua. Ensimmäistä kertaa kun näille sivuille eksyin, enkä edes ole mikään konkari näissä kone hommissa.
 
trionäiti tervetuloa :wave:
eli menet tuosta linkistä:
http://www.kaksplus.fi/kerhot/
etsi kerho nimeltä: vauva haaveissa
laitan sulle yksityisviestinä salasanan jonka sitten syötät siihen kenttään kun se sitä kysyy.. sen jälkeen pääset hakemaan jäsenyyttä ja kun olen sinut hyväksynyt niin pääset meidän kanssa kirjottelemaan
:)
 
ikiliikku
Alkuperäinen kirjoittaja luulli:
Lapset syntyneet 04 työttö, 07 poika, edelleen täysimetän kovasti mieli tekisi vielä yhtä haaveilisin jos sellaisen saisi..Onko muita kolmatta yrittävää?Ehkäisyä ei käytetä mietin iten paljon täysimetys "ehkäisee"?Kokemuksia ja kanssa tovereita?
eiks sua ja teitä muitakin pelota oma jaksaminen kun noin pieni ikäero tulee? :eek:

mä tulin raskaaksi aikoinaan vaikka täysimetin eli se ei ainakaan mulla ehkäissyt mitään ja oli kyllä raskasta aikaa kun lapsi sairasteli jatkuvasti.nyt mulla 8kk ikäinen poika ja mielessä siintää haave jouluvauvasta -09 B)
 
ikiliikku kyllähän se hieman pelottaa mutta toisaalta me ainakin ollaan asia puhuttu niin että koska meillä on kestänyt molemmilla kerroilla raskaaksi tulo jonkin aikaa niin ei haluttu sitten mitään käyttää vaan annettiin lupa tulla pienelle jos haluaapi..
 
Tervetuloa trionäiti :)
Mikäs päivä lokakuuta tämä pienin on syntyny?
Nyt vaan sit kirjoittelemaan sinnllekie kerhonpuolellekin =)

[/b]ikiliikku: ei mua oikeastaan se jaksaminen pelota. Tietysti homma lisääntyy perheen kasvaessa, mutta huomasin tämän kolmosen synnyttyä että on helpompaa ku mitä silloin kun kakkonen synty! =) Isot tytöt leikkii hienosti keskenään ja esikoinen on myös kovin auttavainen vauvan hoidossa. Että miksei niitä lisääkin haluaisi ;)

Nähdään!! :wave:
 
täytyypäs kokeilla.
ikiliikku: Onhan se tietysti raskasta kun on pieni ikäero. Mutta kun sen on kerran jo kokenut niin eiköhän se onnistu toisenkin kerran :D
Tosin rankkaa oli välillä enemmän ja välillä vähemmän mutta tällä kertaa asutaan ystävien ja sukulaisten lähellä(toisin kuin viimeksi, jolloin ei ollut oikein ketään tuttua) ja onhan nuo isommatkin jo kovasti apuna. Voihan se toki olla että tämä yritys ei tuotakaan tulosta ihan heti vaan kuluu enemmän aikaa kuin viimeksi.
Esikoinen sai aikoinaan alkunsa 1.kierrosta, sitten toinen puolen vuoden päästä ed.synnytyksestä ja tämä kolmas tärppäsi 2.kierrosta, jospa tässä sitten kuitenkin puolen vuoden sisällä saisi plussa uutisia =)
 

Yhteistyössä