synnytyksestä ja kakkaamisesta..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onko muilla kokemuksia tästä asiasta? Mä luin tän ketjun ja ahdistuin, en mä halua että tollaista tapahtuu, varsinkin jos mies on siinä vieressä.....Voi kamala :(

No minulta ei tullut kakkaa ponnistaessa, mutta se tarkoitti vessassa ravaamista (noin 10 kertaa) kun supistukset alkoivat. Minulla maha toimii yleensäkin aina kuukautistenkin yhteydessä, eli ilmeisesti se kipu jouduttaa vatsan toimintaa.

Mutta kyllä siinä synnytyksessä oli muutenkin niin paljon eritteitä ja muuta, että eiköhän se kakka olisi ollut luonnollinen asia, ei ehkä se mukavin tietenkään.:/

Mulle ei ole tarjottu kummassakaan synnytyksessä peräruisketta >:(
Kyllä sitä peetä tuli.
Kuopuksen synnyttyä kävin suihkussa. Kätilöopiskelija tuli mukaan ja hinkkasi mun alaselkää. Kuivunutta verta muka pois..eiköhän se ollut kakkaa mitä se sieltä raappasi.

Mua ei haittaa ne kätilöt vaan toi oma mies, en halua että se näkee mut niin nöyryyttävässä tilanteessa. Oon kyl sanonut että alakertaan ei sittena kattella kun ponnistan, ja viime synnytyksessä en edes muista missä mun tukihenkilö oli ponnistuksen aikaan, että ei kai sillä niin väliä. Pelkään vaan että iskee paniikki siinä synnytyspöydällä, enhän mä voi ponnistaa jos mietin vaan kokoajan etten pasko siihen :ashamed:

Yhteistyössä