K
Kirsikka86
Vieras
Heippa! Olen nyt rv 39+5 eli vielä pari päivää laskettuun aikaan. Tahtoisin jo kovasti vauvan ulos. Viime viikolla paikat olivat vielä täysin kiinni ja epäkypsät. Nyt on viime päivinä supistellut KIVUTTOMASTI, mutta tiheään. Varsinkin aamuisin ja öisin, saattaa tulla 5-10min välein. Ilta kohden sitten vähenee ja loppuu oikeastaan kokonaan. Mitetin voisiko nuo mitenkään tarkoittaa että synnytys käynnistyisi piaankin? Tiedän että kyllähän se sieltä parissa viikossa tulee, mutta toivisin että jos vaikka parissa päivässä
Maitoa alkoi eilen tihkua ihan pienesti rinnoista, tänään ei ole enää tullut. Ja välillä vauva on mahassa todella levoton, liikkuu niin paljon että ihan käy kipeää. Laskeutunut on jo, mutta kiinnittymisestä minulle ei ole ainakaan puhuttu. Täytyy ensi kerralla kysyä onko kiinnittynyt kun ei tosiaan sitä maininnut.
Onko teillä muilla millaisia merkkejä ollut ennen synnytystä? Ja kuinka aikaisin tulivat?
Voisikohan nämä minun "oireeni" ennakoida pian alkavaa synnytystä?
Onko teillä muilla millaisia merkkejä ollut ennen synnytystä? Ja kuinka aikaisin tulivat?
Voisikohan nämä minun "oireeni" ennakoida pian alkavaa synnytystä?