synnytyksen kesto?

Tremam
Minulla ensimmäinen teki tuloaan tähän maailmaan 16h ja 28 min. Ja toinen 19h ja 30 min... Saa nähdä mitä kolmas sitten tuo tullessaan kun näyttää mulla vaan tuo aika nousevan... :) :)
 
sistermoon
Esikoisen synnytys kesti yhteensä 3 h 45 min josta ponnistusvaihe 6 min.

Toisen lapsen synnytys kesti yhteensä 46 min josta ponnistusvaihe 2 min!!

Ehdin just ja just sairaalaan amlulanssilla ja suoraan ponnistamaan.
 
mammak2
ensimmäisellä 1-vaihe 12h, 2: 50min ja kolmosesta ei hajuakaan, sitä kun ei edes huomannu kun huomio oli nyytissä.... rv oli tuolloin 40+2. nyt on toisella menny 40+4 eikä toivoakaan lähdöstä...taitaa mennä ensi viikolla käynnistyslinjalle... =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.02.2005 klo 05:46 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.02.2005 klo 21:19 Edla kirjoitti:
1. avautuminen 5h 30min ponnistus 6min
2. avautuminen 1h 20min ponnistus 1min
3. avautuminen 15min ponnistus 5min
En usko että kolmas synnytys on kestäny noin vähän aikaa. :/
usko pois! itselläni toinen synnytys oli melkein yhtä nopea.. :wave:

maaret ja tytteli 7vko
 
titityy
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.02.2005 klo 00:47 Papuska kirjoitti:
Synnytys kesti 8,5 tuntia, josta 23 min ponnistusta :) Mielestäni lyhyt ja "helppo" synnytys ensimmäiseksi! Olisin luullut sen kestävän kauemmin..
Piti tarkistaa neuvolakortista, mulla avautumisvaihe kesti 8h10min ja ponnistus 20min. Melkein samat lukemat!
 
suski-75
eka kesti kaikkinen käynnistettynä 39 tuntia ja toinen kans käynnistettynä 21 tuntia, molemmat kolme vkoa etuajas hegestoosin takia. Tipalla käynnistettiin. Kolmas siintää toiveissa. Edelliset 2½ ja 4½ vuotiaat =) :flower:
 
kumpiki synnytys käynnistettiin mut ekan avautuminen(kolmen käynnistyspäivän jälkeen) 9h50min ja ponnistus 1h10min.Toka tuliki vauhilla,avautuminen 2h ja ponnistus 16min.Ekalla kerrala otin epiduraalin ja tokalla kohdunkaulapuudutuksen.Paras lievitys kipuun oli kuitenki ku mies puristi käestä
 

Yhteistyössä