synnytyksen käynnistyksen "aikataulu"

eli millä aikavälillä täällä suomenmaassa yleensä laitetaan niitä emätintabuja joilla synnytys käynnistetään??

Kaverilla käynnistettiin synnytys ulkomailla asuessa, siellä laitettiin 4 tunnin välein aina uusi kapseli. Mitenkähän täällä?
 
Mulla kans laitettiin neljän tunnin välein, klo 10, 14 ja 18. Sen jälkeen ei saanu kun yötä vasten ei anneta.

3 päivää ja 9 tablettia, 16 tuntia synnytystuskia ja sektio, ni johan oli lapsi ulkona :kieh:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 17:44 Neiti PiiPoo kirjoitti:
Mulla kans laitettiin neljän tunnin välein, klo 10, 14 ja 18. Sen jälkeen ei saanu kun yötä vasten ei anneta.

3 päivää ja 9 tablettia, 16 tuntia synnytystuskia ja sektio, ni johan oli lapsi ulkona :kieh:
No sepäs kävi sukkelaan ;) :hug:

Mulla on sama takuulla eessä jos ei rv 40+0 mennessä ole tullut tulosta (ja enpä usko että on)...
 
NuoriAikuinen
3 tapletin palasta (nehän ei ole kokonaisia) ne käsittääkseni yhtä vuorokautta kohden antaa, näin ainakin mulla. Yöaikaan tia myähään illalla eivät NKL:llä ainakaan antaneet ihan siksi että ei tieten tahtoen käynnistettäisi synnytystä yöaikaan. Riippuu ihan ihmisestä kuinka nopeasti alkavat vaikuttaa, mä sain ekat pillerin palaset tiistaina ja synnytys käynnistyi torstai-iltana, yhteensä taisin siis saada 8 palasta.
 
Minä kaksi käynnistystä KAKS:lla kokeneena. Sain tabuja suun kautta. Ekassa ensimmäisen 8 aamulla ja toisen 14 josta 2 tunia niin synnytys käynnissä.
Tokassa ensimmäisen 8 aamulla ja toista ei jostain syystä enää samalle päivälle saanut. Toisen sit toisena aamuna 8 josta aiheutu jo pikkaset supparit. Vauva ulkona kuitenkin vasta seuraavana aamuna 9.30.
 

Yhteistyössä