Synnytyksen jälkeen hyytymiä alapäästä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apuja kaipaava
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apuja kaipaava

Vieras
Synnytyksestä on puolitoista viikko, ja nyt viikon sisällä on alapäästä tullut kahdesti kananmunan kokoinen hyytymä. Vuotoa ei ole normaalia enempää. Miten yleisiä tuollaiset isot hyytymät mahtavat olla, vai ono kyse jostain tulehduksesta? Mulla todettiin pissatulehdus 5 päivää synnytyksen jälkeen, liittyyköhän siihen..?

jos sulla on mennyt antibioottii, niin tulehdus on aika epätodennäköinen. Onko muita oireita, lämpöä, mahakipua, hajua vuodossa? Ainakin itsellä tuli joskus hyytymä jos olin ollut esim pitkällään ja imettänyt, sit kun nousin, niin tuli hyytymä.

Yhden antibioottikuurin olen jo syönyt siihen pissatulehdukseen. Ennen kuurin aloittamista mua särki kylkeen ja alavatsaan, mutta nyt ei ole enää sattunut. Tuo toinen hyytymäkin tuli ennen kuurin aloittamista, mutta toinen hyytymä tuli just äsken kun olin imettämässä. Voikohan asia odottaa maanantaihin jolloin olen menossa neuvolaan vauvan kanssa..?

jos vuoto ei ole normaalia runsaampaa , etä ole kipeä, minusta voisit odottaa maanataiihin. tai soita jonnekkin terveysneuvontaan tms päivystysvaataanotolle.. mulla tuli ekan synnytyksen jälkeen isoja hyytymiä muutaman viikon päästä, ja runsasta vuotoa. johtui siitä kun jälkeiset ei ollut täydeklliset, eli sinne oli jääny joku istukukan tai kalvon pala.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
jos vuoto ei ole normaalia runsaampaa , etä ole kipeä, minusta voisit odottaa maanataiihin. tai soita jonnekkin terveysneuvontaan tms päivystysvaataanotolle.. mulla tuli ekan synnytyksen jälkeen isoja hyytymiä muutaman viikon päästä, ja runsasta vuotoa. johtui siitä kun jälkeiset ei ollut täydeklliset, eli sinne oli jääny joku istukukan tai kalvon pala.

Mä olen samoilla linjoilla varsinkin, kun antibiootti mennyt ilmeisesti lähes tähän asti, vai meneekö vieläkin?

Yhteistyössä