Synnytyksen jälkeen

• Viestiketjun aloittaja kuukautisetko
  • Ensimmäinen viesti
kuukautisetko
Haluaisin tietää milloin pitäisi alkaa kuukautiset synnytyksen jälkeen? En ole juurikaan pystynyt imettämään ja sen vähäkin loppui 4 viikkoa synnytyksen jälkeen. Nyt n 5 ja puoli viikkoa synnytyksestä (sektio) väittäisin että mulla alkoi kk:t. Voiko pitää paikkansa? varsinainen vuoto nimittäin tuntui loppuneen muutama päivä ennen. Eli onkohan todellakin kyseessä kk:t vai alkoiko jälkivuoto uudestaan...?

Mulla alko ainaki tänään jälkivuoto uudelleen,vaikka luulin et se loppu jo viikko sitten... \|O Tosin mennään täysimetyksellä,mut ei kai se tähän kuulu =) Mulla se vuoto on ihan erilaista ku menkkavuoto,onko sulla eroa?Muistelen joskus täältäkin lukeneeni et on menkat alkanu hetikohta jälkivuodon loppumisesta,että on mahdollista.

mulla oli 2kk jälkivuotoo eikä se kerenny loppumaan kun otin kierukan ja siitä lähtien on taas ollu vuotoo. Eli yhteensä 4kk oon nyt rättien kanssa lätränny!!! elän siinä toivossa ettei kuukautisia enää koskaan tämän jälkeen tulekaan, minulla kun nyt on tuo hormonikierukka. imetyksestähän tuo aika paljon vissiin riippuu.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.12.2004 klo 18:41 kuukautisetko kirjoitti:
Haluaisin tietää milloin pitäisi alkaa kuukautiset synnytyksen jälkeen? En ole juurikaan pystynyt imettämään ja sen vähäkin loppui 4 viikkoa synnytyksen jälkeen. Nyt n 5 ja puoli viikkoa synnytyksestä (sektio) väittäisin että mulla alkoi kk:t. Voiko pitää paikkansa? varsinainen vuoto nimittäin tuntui loppuneen muutama päivä ennen. Eli onkohan todellakin kyseessä kk:t vai alkoiko jälkivuoto uudestaan...?
mulla sama juttu, ainakin melkein. jälkivuotoa tuli n,kuukauden ja sitten oli viikon tauko ja taas alkoi ja se kesti viikon ja nyt taas loppui, et tuleekohan seuraavaksi menkat vai olikohan mulla jo menkat??? :x

Yhteistyössä