Synnyttymään lähtö ilman hissiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hermoilija!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hermoilija!

Vieras
Moikat kaikille, jotka jo ootte synnyttäneet ja mikäettei muillekin! Sain tänään kuulla, että taloyhtiön hissi on remontissa lasketun ajan paikkeilla. Mitä ootte mieltä, onko mahdottomuus kulkea neljä kerrosta rappuja kun synnytys alkaa? Onko kokemuksia?

Hyvin siitä selviää,selvisin minäkin vaikka supistuksia tuli taukoamatta ja kun sairaalaan pääsin olinkin jo täysin auki ja pää tulossa :) eli etköhän sä myös selvii niistä portaista kunnialla :D

Heh, vähän hymyilyttää :) Eiköhän se alaspäin kulkeminen onnistu ihan hyvin, ja jos et enää pysty kävelemään niin silloin olis kannattanu lähteä sairaalaan jo aikasemmin...

ei ne synnytykset yleensä ala sillälailla kuin elokuvissa. Pakko myöntää, aloitus sai hymyn kasvoilleni. :)

Itse olen ihan kättärillä joutunut kipuamaan 2 kerrosta rapuissa kun siirryttiin toiseen saliin ja siitä oli syntymiseen 30 min. Onnistui sekin, mutta tuskaa oli.

Uskon, että pääset raput alas kun lähdön hetki tulee. :D

Niin vähän aattelinki, et turhaa hermoilua tää on. Tuli vaa jotenki niin puskista toi hissittömyys. Kiitoksia vastauksista! Aatelin kyllä treenata niitten rappujen kävelyä silti etukäteen, sen verran hermoilua vielä ilmassa :P

[QUOTE="Hermoilija!";24343691]Niin vähän aattelinki, et turhaa hermoilua tää on. Tuli vaa jotenki niin puskista toi hissittömyys. Kiitoksia vastauksista! Aatelin kyllä treenata niitten rappujen kävelyä silti etukäteen, sen verran hermoilua vielä ilmassa :P[/QUOTE]

En tiedä miten voi treenata rapussakulkemista, mutta terveellistähän se on, eli kun kaikilta hissin käyttö minimiin!! Ja naiset muistakaa: Pitäkää kaiteesta kiinni!!! Yleisin tapaturma on rapussa katuminen ja se vältetään pitämällä kaiteesta kiinni. Olen alkanut tuota itse noudattamaan ja onhan se turvallisempaa!! :)

Yhteistyössä