Synnyttäneiden väljä värkki =(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mara
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niin on, myönnetään. Itsellä ei ole kuin reilut 4 cm paksu ja 16 cm pitkä. En kylläkään tehnyt lasta pikkusormella, vaan tällä pienellä kalullani. En voi oikein sanoa, että mikä tahansa reikä tuntuu väljältä. Ei asia näin ainakaan omasta kokemuksestani ole. Tuntuuko tämän kokoinen missä tahansa pimpassa pieneltä? Tai pieneltä ylipäätään? Haluaisin kuulla kokemuksia naisilta.
Ehkä olen vain huono-onninen naiseni palautumisessa. Onnittelut teille, jotka olette palautuneet hyvin.

Alkuperäinen kirjoittaja hih:
Pienimunaisten puhetta, sanoisi ukkoni. Joskus hän on myös ihmetellyt että mitä ihmettä hän tekisi tytöllä johon ei mahdu kuin pikkusormi. :D

En tehnyt lastani pikkusormella. Eikä ollut vieraiden miestenkään "sormia"pelissä. Minäkään en tekisi mitään tytöllä, johon ei mahdu kuin pikkusormi. Seksi on kuitenkin niin tärkeä asia. Todellakin, en valittaisi, jos mulkkuni olisi 6 cm paksu, mutta kun ei ole kuin 4,5 cm...

kuulemma ei juuri ole eroa. minä en tiedä omastani kun en ole keneltäkään kysellyt mutta eräs miespuolinen ystäväni kertoi minulle kun oli ollut yh-naisen kanssa ettei kyllä pystyisi sanoa että on synnyttänyt

Vakiokysymys neuvolassa/gynellä. Joillekin oikeasti ongelma. Ei ne geishakuulat turhaan myy niin hyvin. Enempää kommentoimatta viittaan ketjun alkupäähän ja totean että asiantuntijalausunnon mukaan pyytteetöntä rakkautta ei saa (lapsiltakaan) kuin lemmikiltä jos siltäkään - ihmisillä (myös lapsilla) vaikuttaa aina itsestä lähtevät motiivit.

Yhteistyössä