Synnyttäneellä naisella virtsankarkailua yskiessä, nauraessa jne...APUJA!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Menee kohta järki!
Kolme synnytystä takana ja joka kerta olen lantiopohjalihaksia jumpannut synnytysten jälkeen ohjeen mukaan. Nyt viimeisestä synnytyksestä 4vuotta. Ja alkaa järki mennä tän virtsankarkailun kanssa!
Seksielämäni on hyvää. MUTTA annas olla kun joku kertoo vitsin;ensin yritän olla nauramatta. sitten nauran jalat ristissä ja lopulta juoksen vessaan ja puolet on housussa. TAI yskä..yskäsen tai aivastan ni iso tippa housussa ja kohta housut märät ja haju ei meinaa lähtee pesemälläkään pois ;(
Olen n.30v enkä haluaisi kyllä ruveta vielä vaippoja pitämään, mutta kohta tuntuu ettei ole muuta vaihtoehtoa :(

Asiakin on niin nolo, etten ole kehdannut hakea apua.. kellään samaa? onko mitään toivoa? netissä hyviä sivustoja?

Synnytysten jälkeen? Niitä lihaksi pitää jumpata lopun elämää. Nyt jumppausta monta kertaa päivässä eli joka wc reissulla muutamat jumppausliikkeet. Jos ei kesään mennessä vaiva helpotu niin sitten lääkärin kautta operaatioon.

Jatka vaan jumppaa, mutta jos viimeisesta synnytyksesta jo 4 vuotta kehoittaisin varaamaan ajan laakarille. Taitaa olla aika yleinen vaiva varsinkin synnyttaneilla naisilla!? Ei kannata hapeilla.

[QUOTE="vieras";28163224]Synnytysten jälkeen? Niitä lihaksi pitää jumpata lopun elämää. Nyt jumppausta monta kertaa päivässä eli joka wc reissulla muutamat jumppausliikkeet. Jos ei kesään mennessä vaiva helpotu niin sitten lääkärin kautta operaatioon.[/QUOTE]

noita lihaksia voi harjoittaa ihan missä vaan
vaikka samalla kun palstailee, samalla kun seisoskelee kassajonossa, istuu autossa jne

Jumppasi ei ole auttanut. Mene fysioterapeutille, joka on erikoistunut lantionpohjan ongelmiin. Auttaa muutamassa kuukaudessa ahkeralla harjoittelulla. Moni kuvittelee, että omat lihakset on hyvät, vaikka todellisuudessa näin ei ole.

Alwaysilta on tullu sellainen kun profresh. Se on pikkuhousunsuoja, joka tarkoitettu lievään virtsankarkailuun. Paketti näyttää nopeesti katottuna samalta kun muut alwaysilta. Mielestäni se huomattavasti vähemmän noloo ostaa se kuin tena.

Hiiteen nuo tenat ja alwaysit! Osta treenikuulat niin parin viikon kuluttua huomaat jo tuloksia. Alkuun pääsee halvemmilla (alle 20e) geishakuulilla seksikaupasta. Myöhemmin voit ostaa vaativampaan jumppaan tehdyt kuulat ja tuo pissankarkailu on helppo korjata tosi helposti.

Hiiteen nuo tenat ja alwaysit! Osta treenikuulat niin parin viikon kuluttua huomaat jo tuloksia. Alkuun pääsee halvemmilla (alle 20e) geishakuulilla seksikaupasta. Myöhemmin voit ostaa vaativampaan jumppaan tehdyt kuulat ja tuo pissankarkailu on helppo korjata tosi helposti.

äh, mä en oo koskaan käyttäny näitä, voisitko linkittää jotkut hyvät ja suht edulliset ensikertalaiselle? :D

Minulla on vieläkin 3 v sitten ostetut Smartballs kuulat melko ahkerassa käytössä. Kolme synnytystä ja ei ainakaan vielä ole pisut lirahtaneet tahattomasti. Treeni auttaa.

reeniä..

Mulla on ollut samaa vaivaa molempien synnytyksien jälkeen, mutta helpottanut ajan kanssa sitten. Esikoisen jälkeen mulla kyllä karkas pierutkin ihan noin vaan, se oli helvetin noloo.

Yhteistyössä