Synnyttäneet naiset, laittakaas niitä kuvia vartaloista tai vaikka vain masusta.

  • Viestiketjun aloittaja kunonpuhetta
  • Ensimmäinen viesti
"mama"
[QUOTE="mies";28805326]Teija :O :O :O Ei oo totta?! Tollasta pyykkilautaa kelpais esitellä, vaikka ois 18v fitness malli. Nice.[/QUOTE]











Heh, mulla on neljä lasta ja saman näköinen vatsa ku tällä Teijalla, eikä myöskään raskausarpia. On se vähä itestäki kiinni, et miten päästää ittesä plösähtään;)
 
"Vieras"
Voiko olla katkerampaa?
Osasin odottaa juurikin tätä korttia. Joo siis mä olen niin katkera. Byhyy yhyy.
Niin katkera ettei kukaan uskokaan.

Pitää kestää kritiikkiä kun tänne kuvansa laittaa. Ja tuo nelikymppisen naisen kuva oli jotenkin... Miten sen nyt sanois... Hellyyttävä. Vanha jo ja jaksaa yrittää näyttää nuoremmalle ja hoikemmalle kuin oikeasti on. Niinkuin sanoin ei se mitään, sen jo ymmärtää hänen ikäiseltään. :)
 
"Lilli"
Ihan hyvä puheenaihe siitä, miten raskaus väistämättä muuttaa kroppaa. Joillain enemmän, joillain vähemmän. Mutta KUN ei kaikilla ollut sitä mallikroppaa raskauden alkaessakaan.
Itse voisin todeta, että säilyin raskausarvilta täysin, mutta en lihoamiselta. Jälkimmäisen osalta myös alapää meni vähän tohjoksi + että vatsalihakset joutui kauas toisistaan. En saa niitä laihduttamallakaan takaisin ja kauneusleikkaukseen en lähde. Onneksi lapset ovat kuitenkin kauniita ja terveitä. :)
 
"kerttu"
[QUOTE="Vieras";28805821]Ketä ajattelit huijata tällä kuvalla?
Et taida olla ihan sinut itsesi kanssa? :)
Yläviistosta otettu kuva huijaa aika paljon ja olisiko kenties mahaa voinut vielä enemmän vetää sisään? Huuhaata tälläiset kuvat. :)
Mut ei se mitään jos olosi tulee paremmaksi noin niin sallittakoon se, onhan sulla jo ikääkin melkolailla mittarissa.[/QUOTE]







Kyllä oot kateellinen ihminen, häpeä!
Tuo teija näyttää upeelta!
 
"Vieras"
[QUOTE="mama";28805966]Heh, mulla on neljä lasta ja saman näköinen vatsa ku tällä Teijalla, eikä myöskään raskausarpia. On se vähä itestäki kiinni, et miten päästää ittesä plösähtään;)[/QUOTE]

Sustahan tulis rikas kun kertoisit muillekkin naisille kuinka arvilta vältytään. Miksi olet pantannut itselläsi tätä tietoa?
 
"viiden mamma"
Hannan mahassa on hyvin paljon samaa ihon osalta kuin omassani, joskin minä olen lihavampi ja kyljissä on sellaiset jenkkakahvat. Minulla on viisi lasta enkä häpeile yhtään mahaani. Minulle ulkonäkö ei merkitse kovin paljon, tottakai haluan näyttää hyvältä vaatteet päällä enkä halua kantaa ylipainoa kovin paljon, mutta nämäkin lähinnä terveyssyistä. Mutta siis tosi hyvin ovat muutamat selvinneet raskauksista.
 
"Vieras"
[QUOTE="kerttu";28805985]Kyllä oot kateellinen ihminen, häpeä!
Tuo teija näyttää upeelta![/QUOTE]

En ole pätkääkään kateellinen, enkä myöskään häpeä yhtään kertoa mielipidettäni.
En ymmärrä miksi jo iäkkäämmät naiset haluavat olla nuorempia kuin ovat?? Ikuinen teiniys tallella?
Ja minun kroppani oikein hyvässä kuosissa, kiitoksia vain. Ja ikääkin vähemmän joten minun ei vielä tarvitse esittää nuorempaa kuin olen. Mutta Teija perästä tullaan. Mutta aijon olla sinut itseni kanssa myös silloin.
 
"Paula"
[QUOTE="Vieras";28806011]En ole pätkääkään kateellinen, enkä myöskään häpeä yhtään kertoa mielipidettäni.
En ymmärrä miksi jo iäkkäämmät naiset haluavat olla nuorempia kuin ovat?? Ikuinen teiniys tallella?
Ja minun kroppani oikein hyvässä kuosissa, kiitoksia vain. Ja ikääkin vähemmän joten minun ei vielä tarvitse esittää nuorempaa kuin olen. Mutta Teija perästä tullaan. Mutta aijon olla sinut itseni kanssa myös silloin.[/QUOTE]

Mutta jos Teija oikeesti näyttää tuolta, niin miten se on teiniyttä?
 
"vieras"
[QUOTE="Vieras";28806011]En ole pätkääkään kateellinen, enkä myöskään häpeä yhtään kertoa mielipidettäni.
En ymmärrä miksi jo iäkkäämmät naiset haluavat olla nuorempia kuin ovat?? Ikuinen teiniys tallella?
Ja minun kroppani oikein hyvässä kuosissa, kiitoksia vain. Ja ikääkin vähemmän joten minun ei vielä tarvitse esittää nuorempaa kuin olen. Mutta Teija perästä tullaan. Mutta aijon olla sinut itseni kanssa myös silloin.[/QUOTE]

miten tää teija esittää nuorempaa?
 
Professional Griefer
[QUOTE="Vieras";28805970]Osasin odottaa juurikin tätä korttia. Joo siis mä olen niin katkera. Byhyy yhyy.
Niin katkera ettei kukaan uskokaan.

Pitää kestää kritiikkiä kun tänne kuvansa laittaa. Ja tuo nelikymppisen naisen kuva oli jotenkin... Miten sen nyt sanois... Hellyyttävä. Vanha jo ja jaksaa yrittää näyttää nuoremmalle ja hoikemmalle kuin oikeasti on. Niinkuin sanoin ei se mitään, sen jo ymmärtää hänen ikäiseltään. :)[/QUOTE]

Koska se on ihan uskomatonta, ettei kaikki oikeasti näytä nelikymppisenä sellaisilta peruslösähtäneiltä tantoilta? Kuten ilmeisesti sinä.
Aika helppo tollanen 'nuori ja hoikka' figuuri on pitää, jos urheilu on kuulunut normaaliin arkeen.
 
Niinpä niin
Tässä se taas nähdään... nuo jotka on netissä julkaisseet niitä "lösähtäneitä" kuvia, niin niille kirjoitellaan että hieno juttu kun uskalsit laittaa kuvasi. Tänne jos joku hyvin säilyneen mahan kuvansa laittaa niin tullaan nimen omaan katkerana "nauramaan".
 
Professional Griefer
[QUOTE="Vieras";28806011]En ole pätkääkään kateellinen, enkä myöskään häpeä yhtään kertoa mielipidettäni.
En ymmärrä miksi jo iäkkäämmät naiset haluavat olla nuorempia kuin ovat?? Ikuinen teiniys tallella?
Ja minun kroppani oikein hyvässä kuosissa, kiitoksia vain. Ja ikääkin vähemmän joten minun ei vielä tarvitse esittää nuorempaa kuin olen. Mutta Teija perästä tullaan. Mutta aijon olla sinut itseni kanssa myös silloin.[/QUOTE]

Siis olet oikeasti sitä mieltä, että "jo iäkkäämpi" ei saa olla timmissä kunnossa, urheilullinen? Se on siis esittämistä, jos pitää itsensä sellaisessa kunnossa?
 
"Hanna"
[QUOTE="Vieras";28805989]Sustahan tulis rikas kun kertoisit muillekkin naisille kuinka arvilta vältytään. Miksi olet pantannut itselläsi tätä tietoa?[/QUOTE]

Joo, mua ois kanssa tää tieto kiinnostant tuossa muutamia vuosia sitten... :D
 
"Hanna"
[QUOTE="viiden mamma";28806000]Hannan mahassa on hyvin paljon samaa ihon osalta kuin omassani, joskin minä olen lihavampi ja kyljissä on sellaiset jenkkakahvat. Minulla on viisi lasta enkä häpeile yhtään mahaani. Minulle ulkonäkö ei merkitse kovin paljon, tottakai haluan näyttää hyvältä vaatteet päällä enkä halua kantaa ylipainoa kovin paljon, mutta nämäkin lähinnä terveyssyistä. Mutta siis tosi hyvin ovat muutamat selvinneet raskauksista.[/QUOTE]

Mua kyllä hävettää toi mun maha ja piilottelen sitä mahdollisuuksien mukaan mahdollisimman tarkasti. Siskoni ja mieheni on ainoot jotka sen on nähneet. Ja tossa kuvassa se vielä on melko siedettävä, oikeasti jos istun niin tuo ylimääräinen nahka valuu housunkauluksen yli, tai kyljellään se pyrkii mönkimään maata pitkin. :O
 
mun
mitä ihmeellistä jos vetää vatsaa sisään kuin luonnollisestikin vetää, en minä pidä vatsaa koskaan löysänä vaan aina on pieni jännitys. Olenkohan outo? Sama tuossa kuvassakin, sellainen ryhtiä tuova vähäinen jännitys aina vatsassa jos seison, liikun tai suoristan itseni. Eikö muilla ole? Nyt vasta huomasin kun ajattelin asiaa tuon ilkeilijän toimesta.
 
"Paula"
mitä ihmeellistä jos vetää vatsaa sisään kuin luonnollisestikin vetää, en minä pidä vatsaa koskaan löysänä vaan aina on pieni jännitys. Olenkohan outo? Sama tuossa kuvassakin, sellainen ryhtiä tuova vähäinen jännitys aina vatsassa jos seison, liikun tai suoristan itseni. Eikö muilla ole? Nyt vasta huomasin kun ajattelin asiaa tuon ilkeilijän toimesta.
Minäkin luulin että pieni jännitys on normaalia ja kaikki tekee niin. Muutenhan koko ryhti lösähtää. Vanhemmilla ihmisillä tosin kuulemma usein heikentyy syvät varsalihakset niin, ettei niitä ole edes helppo enää löytää.
 
mun
[QUOTE="Paula";28806110]Minäkin luulin että pieni jännitys on normaalia ja kaikki tekee niin. Muutenhan koko ryhti lösähtää. Vanhemmilla ihmisillä tosin kuulemma usein heikentyy syvät varsalihakset niin, ettei niitä ole edes helppo enää löytää.[/QUOTE]

Ok no ihmettelinkin. Olen ihan lysyssä jos en jännitä yhtään vatsaa. Tulee hartiat ja selkä kipeeksi jos en suorista itseäni. :)
 
"Hanna"
mitä ihmeellistä jos vetää vatsaa sisään kuin luonnollisestikin vetää, en minä pidä vatsaa koskaan löysänä vaan aina on pieni jännitys. Olenkohan outo? Sama tuossa kuvassakin, sellainen ryhtiä tuova vähäinen jännitys aina vatsassa jos seison, liikun tai suoristan itseni. Eikö muilla ole? Nyt vasta huomasin kun ajattelin asiaa tuon ilkeilijän toimesta.
No ilmeisesti täällä kaikki jolla vähänkin näkyy kylkiluut, vetää tottakai vatsaa sisään. :D Itse voin myöntää että toitotan koko ajan itselleni julkisilla paikoilla "vatsa sisään, rinta ulos", koska mulla on sekä huono ryhti että löysää nahkaa mahassa.
 

Yhteistyössä