Synnyttäminen Espoon Jorvissa

Onko teillä kokemuksia synnyttämisestä Espoon Jorvissa? Naistenklinikasta kuulee paljon hyvää, mutta Jorvista ei niinkään. Myöskään niiden ig:stä ei saa ihan niin paljon irti kuin mitä muiden synnytyssairaaloiden kuvista ja videoista.
 
vierailija
Synnytys tapahtuu Espoon sairaalaan puolella, ei jorvin. Ok ne on käytännössä samaa rakennusta mutta se Espoon puolen on moderni ja hyvä. Olen kaksi kertaa käynyt synnyttämässä siellä ja hyvät kokemukset oli. Ammeita riittää kaikille, viimeksi tosin sain kumisen mutta sitä edellisellä kerralla oli oikea amme amme. Oli myös todella upea näköala ikkunasta kun viime vuonna tammikuussa kävin synnyttämässä. Huoneet toki on erilaisia enkä muista että esikoisen synnytyssalissa olisi ollut erityistä näköalaa, mutta oli kyllä muutakin ajateltavaa silloin :D hoito oli molemmissa tosi hyvää ja sain synnyttää toiveideni mukaan luomusti. Lapsivuodeosastot on sekä Espoon sairaalaan puolella että jorvin puolella. Espoo on kiva ja moderni, meillä oli perhehuone. Sinne tosin priorisoidaan jos on ollut jotain komplikaatiota, itse menetin. 1,5l verta ja olin siellä viisi päivää. Toisen kohdalla jouduin jorvin puolelle, koska sinä päivänä oli paljon synnytyksiä eikä Espoon puolelle ollut tilaa, ja koska synnytys meni niin hyvin niin kärrättiin sinne. Eipä se tosin haitannut kun olin vain yhden päivän eikä huoneessa ollut toista vaan sain ihan rauhassa olla.
 

Yhteistyössä