Synntärit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Missä iässä olette lopettaneet lasten synttäreiden pitämisen? Meillä etälapsi täyttää 10v. ja ajattelin pitää nämä, mutta sitten voisi olla pitämättä?
Itse muistelen, että 10v jälkeeen itseä ei kiinnostanut enään synttäreiden pitäminen..

Ei ole vielä lapset noin isoja, mutta nyt pienempinä ollaan pidetty vain mummit-ja-kummit-synttäreitä. Pian varmaan pitää järkätä myös kaverisynttärit. Minulle ei enää 10v-synttäreiden jälkeen järjestetty juhlia, vaikka olisin halunnut. Omilleni varmasti järjestän niin pitkään kuin itse tahtovat.

Mikä on etälapsi? Ja eikö se lapsesta riipu pidetäänkö synttärit? Kyllä jollekin voi olla tärkeääkin juhlia niitä kavereiden kanssa. Me ollan viety keilaamaan, uimaan ja syömään kavereita pojan synttäreillä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mikä on etälapsi? Ja eikö se lapsesta riipu pidetäänkö synttärit? Kyllä jollekin voi olla tärkeääkin juhlia niitä kavereiden kanssa. Me ollan viety keilaamaan, uimaan ja syömään kavereita pojan synttäreillä.

Siis etälapsi, eli miehen lapsi, joka käy meillä jokatoinen viikonloppu, ja nyt on kyse vaan sukulaisille järjestettävistä synttäreistä, hänen äitinsä on hoitanut kavereille järjestämisen, kuin myös omille sukulaisilleen..

Eikös tästä kannattaisi puhua miehen kanssa? Haluaako hän siis järjestää jatkossakin lapselleen synttärit? Ja lapsella on itsellään varmasti kanssa sanansa sanottavana, jos ei enää ole tärkeä juttu, niin sitten turhaa järjestää. Jos taas on lapselle tärkeä asia, järjestä ihmeessä, lapsi on lapsi vielä yli kymmenen vanhanakin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eikös tästä kannattaisi puhua miehen kanssa? Haluaako hän siis järjestää jatkossakin lapselleen synttärit? Ja lapsella on itsellään varmasti kanssa sanansa sanottavana, jos ei enää ole tärkeä juttu, niin sitten turhaa järjestää. Jos taas on lapselle tärkeä asia, järjestä ihmeessä, lapsi on lapsi vielä yli kymmenen vanhanakin.

No ei kannatta, kun minä ne alusta loppuun järjestän, ja jos en, niin järjestämättä jää.. Sitä nyt lähinnä, että onko muut järjestäneet vielä 11v ja siit eteenpäin synttäeritä?

Yhteistyössä