Syksyn muoti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ketale
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Ketale

Vieras
Mikä teidän mielestänne on parasta tulevan syksyn muodissa? Itse olen ensimmäistä kertaa moneen vuoteen ihan innoissani muodista, on niin paljon kaikkea mistä itse tykkään!

Tuo "hippityyli" on muutenkin oman näköistäni, niin on kiva että ketjukaupoista löytyy vähän boheemimpiakin vaatteita nyt. Myös "jalokivivärit" vaikuttaa aika hauskalta, tekisi mieli ehkä ostaa joku tämän värinen mekko tai paita :)

Farkut on syksyllä pillit tai 70-luvun tyylisesti leveälahkeiset. Ruutu on trendikästä, ruutupaitoja löytyy kaikissa väreissä ja malleissa! Isot neuleet ja neuleiden kerrostaminen, erilaiset ponchot ja viitat ovat nyt in. Väreistä jalokivivärit, metallisävyt ja syksyiset harmaa, tummanvihreä, ruskea ja poltettu oranssi ovat tätä syksyä. Nahkatuotteissa värinä jyllää konjakki.

70-luvun tyyli inspiroi valtavasti! Vintage ja vintagehenkisyys vie mua tänä syksynä ja tyylin kruunaa mummun vanhat 60-70-luvun nahkasaappaat ja -laukku. :love:

Tykkään myös kauden väreistä ja ihanat isot neuleet ja ponchot on ihan mahtavia.

Yhteistyössä