Kuunlilja 1. IVF:n 1. PAS 11.5.
Sesty 1. IVF:n 1. PAS 25.5.
Sipsuli 39 v. 3. IVF: n PAS esikoinen 10.6.
Tintti74 33 v. 1. IVF:n 2. PAS, esikoinen, 13.6.
hanka 26 v. 2.IVF esikoiskaksoset 16.6.
Lutuliini 49 v. 1. ICSI, ms luovutus 2. lapsi 16.6.
Kattinka 35 v 4. IVF 2. lapsi, kaksoset 19.6.
Saara 41 v. 1. IVF:n 2. PAS esikoinen 24.6.
Nala78 30 v. 1. IVF, 2. lapsi, 7.7.
Frida74 33 v. 2. IVF, esikoinen 9.7.
Anjamarita, 39 v., 3. ICSI, esikoinen 24.7.
Bee 24v, 3.ovulaation induktio 26.7.
Tiina80 28 v., 1.IVF:n 1. PAS, 2. lapsi 2.8.
Nefeli, 2.IVF:n 1. PAS, elokuun alku
Helly74, 1. IVF, keskenmeno
Ines, ovulaation induktio,
Juuliallekin 38 v. 1. IVF/ICSI:n 1. PAS, kaksoset
Kaneliomena 31 v. 2. ICSI esikoinen
Rose79 3. IVF
Tirpiainen, 1. inssi, esikoinen
Päivitimpä vihdoin oman lasketun ajan tuohon listaan.
Tyttøjä tulee meillekkin ja kaksin kappalein.
Meillä on ollut perheessä surua kun pikkuveljeni esikoinen kuoli synnytyksen aikana. Ihan terve, täysaikainen lapsi. Synnytys venyi vain liian pitkäksi eikä pieni enkelipoika jaksanutkaan :'( . Tälläistä tapahtuu todella harvoin, joten älkää kukaan alkako pelätä. Tälläisiä juttuja ei pitäisi kertoa raskaus puolella, mutta valjeni perheen tragedia on ollut päällimmäisenä ajatuksena viimeisen 3 viikkoa ja oma raskaus on aivan unohtunut. Nyt alkaa kuitenkin jotenkin "hyväksyä", että näin kävi.
Itse olen antibiootti kuurilla poskiontelon tulehduksen takia. Selkä säryt jatkuvat ja olenkin sairaslomalla ja lääkäri oli sitä mieltä, että mulla ei ole enää mitään asiaa tøihin. Ihan ok mulle en siellä jaksaisikaan vanhuksia nostella ja pukea. Supistuksia tulee jo tuon 2-vuotiaan hoidosta ja ulkoiluttamisesta. Poikaa odottaessni olin koko 9 kk elämäni kunnossa. Mikään ei vaivannut, mutta nyt tuntuu, ettei ole mitään mikä ei vaivaisi. Eipä pidä valittaa sillä tämä olotila on ollut niin toivottu ja tavoiteltu.
Voikaahan paksusti ja "kuullaan" taas.
T: Kattinka + Silke ja Elke (mieheni keksimät nimet tytøille jotka minun yksipuolisesta päätøksestäni saavat jäädä tekonimiksi)