Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

Kiitos kiitos onnitteluistanne :flower: :hug: :heart:

Tässä sitä kaivattua oirepäiväkirjaa:
pp1-2 oli pahoinvointia,
pp3 alkoi "vatsalihas"kipu, vihlailu mahassa sillon tällön esim.yskiessä
pp6 alkoi alaselkäkipu ja aaltoilevasti tuntuva menkkakipu sekä väsymys

Ja tämä oli siis kolmas IVF eikä pakastettavaa sit jäänyt, koska nuo kaksi siirrettyä top-alkiota olivat ainoat jakaantuneet solumme tästä hoidosta. Kaikki tän vuoden hoidot tuotti vaan muutamia jakaantuneita soluja eivätkä ne kovin häävikuntoisiakaan olleet.

Kevään IVF:stä mulla tuli keskenmeno rv5. Ja meillä on pian 3,5-vuotias PAS-poika aiemmasta hoitokierroksesta yksityispuolella. Nyt siis oltiin Taysissa.

Ja lapsettomuuden syy on mun endo ja siitä tukkeentuneet munanjohtimet.

Että tiivistetysti: jos MÄ voin onnistua, voitte tekin! Tsemppiä :hug: :heart:
 
Reilu viikko piinailua takana enkä ole kerennyt vielä oikein pysähtymään ja miettimään mitä on tapahtumassa. Vai tapahtuuko mitään. Oikein on huono omatunto kun en ole kerennyt pitämään yhteyttä teihin kanssasisariin. En olisi uskonut että minä pystyn olemaan piinailematta. Tänä aamuna vasta tajusin että viikko piinailua on jo takana!

Onnea Kristiina76 ja Heni plussasta! :heart:

Pian voisi jo alkaa testailemaankin. Tosin täällä ei okein ole tainnut olla mitään tuntemuksia eikä raskautumisoireita joten kovin luottavainen en ole. Mutta pieni toivankipinä vielä elää...
 
Huomenta, muistakohan kukaan enää minua, kun olen taustaillut muutaman kuukauden... ? =)

Täällä on kovasti tapahtunut, parasta tietysti, että tuo plussapino on kasvanut puolella siitä kun viimeksi itse olin piinailemassa täällä! Onnea kaikille! :heart:
Olen silloin tällöin kyllä käynyt kurkkimassa täällä ;)

Mutta mulla itselläni näyttää nyt PAS-hoito onnistuneen! Tänäaamuna tehty plussatesti, nyt siis pp10 (ei malttanut, maanantaina ois virallinen testipäivä :ashamed: ) Uskomattomalle tuntuu, epäuskoisellekin, mutta luulen, että tällä kertaa taitaa viiva olla edelleen maanantaina testissä.
Mulle tehtiin siis 1.ICSIn 1.PAS ja siirrettiin kaksi alkiota. Kaksi sulatettiin ja molemmat selvisi sulatuksesta, hyvin jakautuen ja muutoinkin latunsa säilyttäen.

Pieni epäusko on sydämessä vielä, mutta niin kai se meillä kaikilla on, jotka näissä hoidoissa olemme.

Astrid :flower:
 
Astrid Mukava lukea sinun kuulumisia! Varsinkin noin hyviä! Onnea!

Heni Olipa sulla ihana yllätys odottamassa lääkärikäynnillä! =) Onnittelut!!!

Myös Kristiinalle onnitteluhalaus!!!

ON: Mulla on nyt viimeinkin alkanu taas pyörät pyörimään siihen oikeaan suuntaan. Tiistaina UÄ ja sitten alkaapi tikuttelut. PAS tehdään siis luonnolliseen kiertoon. Eipä vielä voi kuitenkaan mitenkään hyvillä fiiliksillä olla, koska eihän sitä tiedä selviääkö se meidän yksi ja ainoa raaasu sulatuksesta... :/ Top-alkio se on eli hyvät mahdollisuudet, mutta en ole kyllä mitenkään riemuissani koko hommasta. Vähän sillä asenteella, että haetaan nyt matkaan, kun ei sitä sinnekkään voi jättää. Henkisesti valmistaudun jo tammikuun IVF:ään.
 
Kristiina, Heni ja Astrid: Mielettömät onnittelut! Kyllä lämmittää mieltä ja rohkaisee muiden onnistumiset. Lisää lisää lisää vaan tänne. pirpana, Silja-Leena, Äititär, Helmiina, Kifa, leppäkerttu, dreamer, sebu ja Peppiina tarrasukkia ja vauvaliimaa ja plussatuulia ja tsemppiä teille! Koska meinaatte testata? ON: Äsken ultra NKL:lla, superhyvä tulos meille, 15 hyvänkokoista follia tulossa. 3 kertaa enemmän kuin lyhyellä kaavalla Felicitaksessa! Mulle voi päivittää punktio 24.11. ja siirto 27.11. yrittävät kolmen päivän viljelyä jotta parhaat alkiot valikoituvat. Jos ei tarpeeksi hyviä tule niin siirretään jo torstaina. Että kun sais jopa jotain pakkaseen ekan kerran. Ihanaa että lääke on toiminut, eivät ainakaan voi väittää ettei ole vastetta. Vielä toki monta mutkaa matkassa mutta tässä vaiheessa menee paljon paremmin kuin kahdessa edellisessä hoidossa. JES!
 
Hei kaikille pitkästä aikaa, ja superonnittelut plussanneille!
Ja jaksamista kaikille sitä plussaa vielä odottaville!

Mulla toinen IVF käynnissä, punktiopäivä on ensi keskiviikko, 25.11. ja mahdollinen siirto perjantaina 27.11.
 
Mukana menossa perjantaina 20.11.2009



pirpana74 : 1. IVF:n 2. PAS, siirto 10.11,(2) PP10
Silja-Leena : 1.ICSI:n 3.PAS, siirto 11.11, PP9
Äititär : 1. IVF, siirto 12.11, PP8
Helmiina78 : 1.IVF:n 2.PAS, siirto 13.11, PP7
Kifa : 1.ICSI, siirto 13.11, PP7
leppäkerttu-77 : 1.IVF:n PAS, siirto 13.11 (2), PP7
dreamer78 : 2. ICSI, siirto 13.11,(2) PP7
sebu08 : 3.IVF, siirto 16.11,(2) PP4
Peppiina78 : 1. IVF:n 1.PAS, siirto 18.11, PP2
toivorikas-72 : 3.ICSI, punktio 24.11, siirto 27.11 PP-
Inia : 2. IVF, punktio 25.11, siirto 27.11, PP-
Linda76 : 3.IVF, vko 48, PP-
Minska : 2.ICSI, punktio vko 48-49, PP-
AKH : 2.IVF, punktio vko 48, PP-
ripperi77 : 1.IVF, marraskuu, PP-
turilainen : 2.IVF, marraskuu PP-
SaaraX : 2. IVF:n PAS, marraskuu, PP-
Nele : 1. IVF:n PAS joulukuu, PP-
tiinuli77 : 1.ICSI, joulukuu, PP-
Linnia : 1. IVF, syksy, PP-
Bluemami : 1. ICSI:n 1. PAS, syksy, PP-
Unikeiju-79 : 1.IVF:n PAS, PP-

Plussanneet

Taikapapu Luomu :heart:
viksi : 1. IVF :heart:
aitiliini83 : 1. ICSI :heart:
Minni79 : 1. IVF :heart:
Eena : 1. IVF :heart: :heart:
wattu : 1. ICSI :heart:
tiki-71 : 3. IVF :heart: :heart:
aurin-ko 1. IVF:n 2. PAS :heart: :heart:
Electra : 4. ICSI :heart: :heart:
Pohtijatar : 2. IVF :heart: :heart:
minttu1 : 2. IVF:n 1. PAS :heart: :heart:
Sannuli-81 : 3. IVF :heart: :heart:
anna1979 : 1. IVF :heart:
Ripe72 : 1. IVF :heart:
syystuuli75 : 1.IVF :heart:
Kipinä1: 2. ICSI :heart: :heart:
tvvo : 1.IVF :heart:
sade83 1.ICSI :heart:
Uskallanko : 2.IVF :heart:
tyhmäblondi73 : PAS :heart: :heart:
verve : 1. IVF :heart: :heart:
idaliina : 2. ICSI :heart: :heart:
Kristiina76: 3.IVF :heart: :heart:
Heni : 2.IVF :heart:
astrid : 1. ICSI:n 1.PAS :heart: :heart:

Myöhemmin onnistuvat :hug:

Nalle76 1.ICSI
shenda81 1.IVF:n 1. PAS
Amelie80 : 1. ICSI:n 1. PAS
Nipsu74 : 1. IVF:n 1.PAS
Pikku-Tintti : 2.ICSI
paa-pu : 1. ICSI
Piiuli-74 : 1. IVF
JäsenJ :1. ICSI
puskatäti 1.IVF
StellaR : 1. IVF
onnenkukka : 2. ICSI
kipsu : 4.IVF:n PAS
eevi-antero : 1. IVF:n 1. PAS
plastex : 1.IVF
Irene80 : 1. IVF:n 1. PAS
Sarma : 1. IVF 2. PAS
annamaria83 : 2.ICSI
Miimi78 4. ICSI
Isis : 2. IVF:n 3.PAS
kirma : 2.IVF
Sharlin : 1. ICSI
nippe81 : 1.IVF:n 2 PAS
Elenia : 1. IVF
Sunflower79 : ICSI/IVF
fifiris : 1.IVF:n 1.PAS
Inkku83 : 1.IVF
kolmisin: 2. ICSI
Tytti82 : 1. IVF/ICSI
Vadelmaunelma : 1. IVF/ICSI
Rosetta : 1. ICSI
Paiju :1 IVF
hemu80 : 1. IVF
Joppu : 1.IVF
Iines-74 : 1.IVF:n 2.PAS
Duffy: 1. ICSI:n 1.PAS
Pelkkää kriisiä : 1. IVF
Punahilkka-75 : 1.IVF
Tiitiäispuu : 3.ICSI:n 1.PAS
 
eilen alkoi menkat, joten siirtoon päästään joulukuun alussa. kunhan muistais et ovis tulee aikaiseemin kuin normaalisti. viime hoidon jälkeen missasin oviksen ja otti todella päähän. :( tarkoituksena olisi siirtää kaksi. sen jälkeen pakkaseen jää vielä 4 kpl. nyt toivotaan kovasti parasta joululahjaa...... :heart:
 
Kiitos onnitteluista! :flower:
Vaikka ei oikein meinaa uskaltaa iloita vielä. Mulla on tosiaan takana se yksi tuulimuna ja pari kemiallista, jote sillä pelottaa. Erona on nyt kuitenkin se, että plussa testissä on selkeä eikä haamu. Varovaisella mielellä kuitenkin.

[/b]Helmiina78 kyselit oireista. Mulla ei juuri ole ollut oireita. Tällä kertaa ainakin menkkajuilinnat, jotka on yleensä alkaneet viikkoa ennen vuotoja, on olleet poissa tai hyvin lieviä ja satunnaisia. Siirron jälkeen mulla oli muutaman päivän vihlontaa alavatsalla, mutta sitten ne häipyi... Myöskään rinnat ei tunnu samalle kuin normikierrossa ennen menkkoja. Mulla näyttää siis loistavan poissaolollaan kaikki perinteiset oireet, joten ota siitä sitten selkoa... :D Päätelmä voisi olla, että mitkä tahansa oireet tai oireettomuus voi viitata onnistumiseen!
Peukut pystyssä siis kaikille piinailijoille!
bd
 
Mukana menossa lauantaina 21.11.2009



pirpana74 : 1. IVF:n 2. PAS, siirto 10.11,(2) PP11
Silja-Leena : 1.ICSI:n 3.PAS, siirto 11.11, PP10
Äititär : 1. IVF, siirto 12.11, PP9
Helmiina78 : 1.IVF:n 2.PAS, siirto 13.11, PP8
Kifa : 1.ICSI, siirto 13.11, PP8
leppäkerttu-77 : 1.IVF:n PAS, siirto 13.11 (2), PP8
dreamer78 : 2. ICSI, siirto 13.11,(2) PP8
sebu08 : 3.IVF, siirto 16.11,(2) PP5
Peppiina78 : 1. IVF:n 1.PAS, siirto 18.11, PP3
toivorikas-72 : 3.ICSI, punktio 24.11, siirto 27.11 PP-
Inia : 2. IVF, punktio 25.11, siirto 27.11, PP-
Linda76 : 3.IVF, vko 48, PP-
Minska : 2.ICSI, punktio vko 48-49, PP-
AKH : 2.IVF, punktio vko 48, PP-
ripperi77 : 1.IVF, marraskuu, PP-
turilainen : 2.IVF, marraskuu PP-
SaaraX : 2. IVF:n PAS, marraskuu, PP-
Nele : 1. IVF:n PAS joulukuu, PP-
tiinuli77 : 1.ICSI, joulukuu, PP-
Linnia : 1. IVF, syksy, PP-
Bluemami : 1. ICSI:n 1. PAS, syksy, PP-
Unikeiju-79 : 1.IVF:n PAS, PP-

Plussanneet

Taikapapu Luomu :heart:
viksi : 1. IVF :heart:
aitiliini83 : 1. ICSI :heart:
Minni79 : 1. IVF :heart:
Eena : 1. IVF :heart: :heart:
wattu : 1. ICSI :heart:
tiki-71 : 3. IVF :heart: :heart:
aurin-ko 1. IVF:n 2. PAS :heart: :heart:
Electra : 4. ICSI :heart: :heart:
Pohtijatar : 2. IVF :heart: :heart:
minttu1 : 2. IVF:n 1. PAS :heart: :heart:
Sannuli-81 : 3. IVF :heart: :heart:
anna1979 : 1. IVF :heart:
Ripe72 : 1. IVF :heart:
syystuuli75 : 1.IVF :heart:
Kipinä1: 2. ICSI :heart: :heart:
tvvo : 1.IVF :heart:
sade83 1.ICSI :heart:
Uskallanko : 2.IVF :heart:
tyhmäblondi73 : PAS :heart: :heart:
verve : 1. IVF :heart: :heart:
idaliina : 2. ICSI :heart: :heart:
Kristiina76: 3.IVF :heart: :heart:
Heni : 2.IVF :heart:
astrid : 1. ICSI:n 1.PAS :heart: :heart:

Myöhemmin onnistuvat :hug:

Nalle76 1.ICSI
shenda81 1.IVF:n 1. PAS
Amelie80 : 1. ICSI:n 1. PAS
Nipsu74 : 1. IVF:n 1.PAS
Pikku-Tintti : 2.ICSI
paa-pu : 1. ICSI
Piiuli-74 : 1. IVF
JäsenJ :1. ICSI
puskatäti 1.IVF
StellaR : 1. IVF
onnenkukka : 2. ICSI
kipsu : 4.IVF:n PAS
eevi-antero : 1. IVF:n 1. PAS
plastex : 1.IVF
Irene80 : 1. IVF:n 1. PAS
Sarma : 1. IVF 2. PAS
annamaria83 : 2.ICSI
Miimi78 4. ICSI
Isis : 2. IVF:n 3.PAS
kirma : 2.IVF
Sharlin : 1. ICSI
nippe81 : 1.IVF:n 2 PAS
Elenia : 1. IVF
Sunflower79 : ICSI/IVF
fifiris : 1.IVF:n 1.PAS
Inkku83 : 1.IVF
kolmisin: 2. ICSI
Tytti82 : 1. IVF/ICSI
Vadelmaunelma : 1. IVF/ICSI
Rosetta : 1. ICSI
Paiju :1 IVF
hemu80 : 1. IVF
Joppu : 1.IVF
Iines-74 : 1.IVF:n 2.PAS
Duffy: 1. ICSI:n 1.PAS
Pelkkää kriisiä : 1. IVF
Punahilkka-75 : 1.IVF
Tiitiäispuu : 3.ICSI:n 1.PAS
 
Mukana menossa sunnuntaina 22.11.2009



pirpana74 : 1. IVF:n 2. PAS, siirto 10.11,(2) PP12
Silja-Leena : 1.ICSI:n 3.PAS, siirto 11.11, PP11
Äititär : 1. IVF, siirto 12.11, PP10
Helmiina78 : 1.IVF:n 2.PAS, siirto 13.11, PP9
Kifa : 1.ICSI, siirto 13.11, PP9
leppäkerttu-77 : 1.IVF:n PAS, siirto 13.11 (2), PP9
dreamer78 : 2. ICSI, siirto 13.11,(2) PP9
sebu08 : 3.IVF, siirto 16.11,(2) PP6
Peppiina78 : 1. IVF:n 1.PAS, siirto 18.11, PP4
Katriina77 : 2.IVF/ICSI, punktio 23.11, PP-
Linda76 : 3.IVF, punktio 23.11, PP-
toivorikas-72 : 3.ICSI, punktio 24.11, siirto 27.11 PP-
Inia : 2. IVF, punktio 25.11, siirto 27.11, PP-
Minska : 2.ICSI, punktio vko 48-49, PP-
AKH : 2.IVF, punktio vko 48, PP-
ripperi77 : 1.IVF, marraskuu, PP-
turilainen : 2.IVF, marraskuu PP-
SaaraX : 2. IVF:n PAS, marraskuu, PP-
Nele : 1. IVF:n PAS joulukuu, PP-
tiinuli77 : 1.ICSI, joulukuu, PP-
Linnia : 1. IVF, syksy, PP-
Bluemami : 1. ICSI:n 1. PAS, syksy, PP-
Unikeiju-79 : 1.IVF:n PAS, PP-

Plussanneet

Taikapapu Luomu :heart:
viksi : 1. IVF :heart:
aitiliini83 : 1. ICSI :heart:
Minni79 : 1. IVF :heart:
Eena : 1. IVF :heart: :heart:
wattu : 1. ICSI :heart:
tiki-71 : 3. IVF :heart: :heart:
aurin-ko 1. IVF:n 2. PAS :heart: :heart:
Electra : 4. ICSI :heart: :heart:
Pohtijatar : 2. IVF :heart: :heart:
minttu1 : 2. IVF:n 1. PAS :heart: :heart:
Sannuli-81 : 3. IVF :heart: :heart:
anna1979 : 1. IVF :heart:
Ripe72 : 1. IVF :heart:
syystuuli75 : 1.IVF :heart:
Kipinä1: 2. ICSI :heart: :heart:
tvvo : 1.IVF :heart:
sade83 1.ICSI :heart:
Uskallanko : 2.IVF :heart:
tyhmäblondi73 : PAS :heart: :heart:
verve : 1. IVF :heart: :heart:
idaliina : 2. ICSI :heart: :heart:
Kristiina76: 3.IVF :heart: :heart:
Heni : 2.IVF :heart:
astrid : 1. ICSI:n 1.PAS :heart: :heart:

Myöhemmin onnistuvat :hug:

Nalle76 1.ICSI
shenda81 1.IVF:n 1. PAS
Amelie80 : 1. ICSI:n 1. PAS
Nipsu74 : 1. IVF:n 1.PAS
Pikku-Tintti : 2.ICSI
paa-pu : 1. ICSI
Piiuli-74 : 1. IVF
JäsenJ :1. ICSI
puskatäti 1.IVF
StellaR : 1. IVF
onnenkukka : 2. ICSI
kipsu : 4.IVF:n PAS
eevi-antero : 1. IVF:n 1. PAS
plastex : 1.IVF
Irene80 : 1. IVF:n 1. PAS
Sarma : 1. IVF 2. PAS
annamaria83 : 2.ICSI
Miimi78 4. ICSI
Isis : 2. IVF:n 3.PAS
kirma : 2.IVF
Sharlin : 1. ICSI
nippe81 : 1.IVF:n 2 PAS
Elenia : 1. IVF
Sunflower79 : ICSI/IVF
fifiris : 1.IVF:n 1.PAS
Inkku83 : 1.IVF
kolmisin: 2. ICSI
Tytti82 : 1. IVF/ICSI
Vadelmaunelma : 1. IVF/ICSI
Rosetta : 1. ICSI
Paiju :1 IVF
hemu80 : 1. IVF
Joppu : 1.IVF
Iines-74 : 1.IVF:n 2.PAS
Duffy: 1. ICSI:n 1.PAS
Pelkkää kriisiä : 1. IVF
Punahilkka-75 : 1.IVF
Tiitiäispuu : 3.ICSI:n 1.PAS
 
Moi,

ihan täältä taustalta päätin tulla sanomaan onnittelut erityisesti astridille, jonka muistan taannoisista kirjoitteluista, sekä toki kaikille muillekin onnistuneille! Itse olen ollut hoidoissa maaliskuusta asti, jo 4 inssiä ja 1 IVF takana...eikä plussan plussaa! Mutta aiotaan jatkaa vaan, koska sydäntä lämmittää ajatus siitä, että kyllä se kuitenkin voi vielä onnistua...

Tsemppiä kaikille yrityksiin.
 
Minä ilmoittaudun tälle palstalle mukaan.
Jotkut saattavat muistaa mut kesän vastaavasta ivf/icsi ketjusta?!
Kesällä kesä/heinäkuussa tehtiin yksityisellä ensimmäinen IVF hoito. Silloin tehtiin lyhyellä kaavalla ja munasoluja saatiin 9 joista hedelmöittyi 3 ja vain 1 lähti jakautumaan, Tehtiin tuoresiirto joka ei tuottanut tulosta ja mitän ei saatu pakkaseen :'( Epäilivät että on joku hedelmöiyshäiriö/ hylkimisreaktio kun molemmilla "priimatavaraa" mutta alkioita ei vaan tule niin kuin kuuluisi...
Nyt odottelun jälkeen vihdoin hoidot jatkuivat julkisella puolella ja tällä kertaa tehtiin hoito pitkällä kaavalla. Olen sumutellut synarelaa ja piikitellyt puregonia tässä viime viikot ja eilen laitoin pregnylin. Tämä hoito oli jotenkin raskaampi mutta toisaalta aika on hurahtanut mukavasti piikitysrumban keskellä.
Huomenna on punktio!!!! Kesällä punktio oli todella helppo ja ihan kivuton joten en osaa enää jännittää sitä. Toisaalta vaoihan kokemukset olla erilaisia erikerroilla :x
Huomenna siis selviää montako munasolua saadaan ja tiistaina sitten tuleeko alkioita.
Mielelläni jaan teidän kanssanne piinailukokemuksia. Muistan entuudestaan että ajankulku huomisesta eteenpäin pysähtyy ja hulluuden partaalla seuraavat pari viikkoa vierähtää :$

Kirjoittelen viikolla lisää mutta voisitteko lisätä minut palstalle. Minulla siis käynnissä 2. IVF/ICSI.
Kiitoksia =)
 
Moi kaikki, erityisesti Katriina77. Meillä on samana päivänä eli huomenna maanantaina punktio!! Minulle tämä 3. IVF /lyhyt kaava). Ekasta nega, toisesta lottovoitto: ihana 1-vuotias taapero, joka iltatoimillaan isänsä kanssa parhaillaan :)

Takana 3 v. lapsettomuutta ja tutkimukset & hoidot yksityisellä keväästä 2007 alkaen. Nuo kaksi lyhyen kaavan IVF:ää tehtiin syksyllä 2007. Muita hoitoja ei ole tehtykään - suoraan mentiin IVF:ään. Kaikenlaisia epäilyjä on tutkittu ja poissuljettu, lapsettomuuden syy selittämätön. Kiertoni on säännöllinen ja hormonitasot ym. ok, ei tukoksia jne. jne. Miehellä priimatavaraa. Kuulostaa hyvin samanlaiselta tuo teidän tilanteenne! Aiemmissa hoidoissa saatu sopivasti rakkuloita ja hyvin munasoluja ja hedelmöittyminen on sujunut hienosti, mutta alkioiden kehittymisessä siitä eteenpäin = jakaantumisessa häikkää. Jakautuminen on hidasta ja solut fragmentoituvat jne. Edellisistä hoidoista ei saatu mitään pakkaseen. Ekasta 1 siirtokelpoinen siirrettiin, tokasta 1 parempi 4-soluinen ja toinen fragm. siirrettiin molemmat ja toinen niistä lähti!!

Nyt jännittää, josko tämä uusi aine Pergoveris tuottaisi parempilaatuisia munasoluja -> alkioita. Todella jännittää....... saadaanko siirrettävää tällä kertaa.

Aamulla siis tositoimiin ja siirto näillä näkymin to 26.11. jos kaikki menee hyvin...

Pysytään linjoilla!
 
Hei taas pitkästä aikaa kaikille! :wave:

Ihania uutisia täällä eli plussapino kasvanut!!!! Jeeee!!!! Onnittelut Kristiina76, heni ja astrid! :flower: Tulkaahan muut pian perässä. =)

Toivorikas-72, meillä myös vaikutti itse maksetut ja yksityisellä käydyt hoidot julkisten hoitojen määrään. Oli aikamoinen yllätys, eikä todellakaan niin kiva sellainen. Onneksi nyt tärppäsi ja kaikki ok ainakin tähän asti. Ihana kuulla, että teillä myös nyt vastine parempi. Toivotaan, että teilläkin tämä "viimeinen kerta toden sanoo" eli plussan kuten meillä.

ON: vko 9 meneillään ja kolmatta vkoa tuntuu, että on kaamea kankkunen, vaikka viina on viimeisenä mielessä. Eli pahat olot aikamoisia, mutta oksentamiselta olen onneksi välttynyt. Hajuaisti on niiiiin herkkä, että kaupan juustohyllyjen välistä on juostava pois, kun homejuustot pöllähtävät nenään. :LOL: Väsymys on myös megaluokkaa. Saatiin juuri kuulla perheessä toisesta raskaudesta (LA kuulemma kesäkuun alku, meillä 24.6.) ja siellä ei mitään oireita - pientä väsymystä kuulemma. PRKLE! sanon minä miten epistä! :kieh: Tosin heti kun oireet mulla lievemmät, niin olen ihan hysteerinen. Kävin vkolla neuvolassa, mutta siellä vain täyteltiin papereita, enkä saanut ultraa. :( Oon aatellut, että ehkä tässä käyn ykstyisellä välissä, ku seuraava ultra saattaa mennä tonne vkolle 12, jolloin lähden ehkä työmatkalle. Alkaa tehdä tiukkaa vanhemilta homman salailu, mutta ei haluttaisi ennen sanoa, ennen kuin nuo niskaturvotukset yms on tsekattu. Käsittääkseni niitä voi luotettavasti tsekata vkosta 10 alkaen.

Rentouttavaa sunnuntai-iltaa kaikille ja tsemppiä punktioon ensi vkolla meneville ja piinailijoille!

Kipinä1 ja Pupu & Papu (rv 9+3)
 
Huomenta!

Kiitos kaikille onnittelijoille vielä! :flower: Onnea todella tarvitaan tästä eteenpäin. Tänä aamuna ,virallisena testiaamuna, testattu plussatesti, joten soittelen klinikalle päivällä. =)

Tunteet menee melkoista vuoristorataa laidasta laitaan, välillä onnellinen ja välillä epätoivo iskee, että jos kaikki ei menekään hyvin. 4,5v. yrittämisen, toivon, pettymysten-tunteet kummittelee mielessä. Varovaisen onnellinen olen silti!

Toivon kaikille voimia ja jaksamista tuleviin koitoksiin!


Astrid ja Jaska & Jokunen =)



 
heips. ihanaa Astrid, että plussa pysyy! :heart:

Täälläkin plussattu, tänään pp10. plussasin myös eilen... tänään on vahvempi, onneksi. :heart: :heart:
vielä olis 4 aamua plussailtava, että tulos on "virallinen", vaikka kyllähän mä tohon jo uskon.
 
Olen nyt pitänyt jonkin aikaa "lomaa" tältä palstalta ja yrittänyt keskittyä täysin muihin asioihin. No nyt on jo uusi ICSI alkamassa joten liitympä uudestaan porukoihin:) Tänään on eka ultra puregon -pistosten yhteydessä ja torstaina toinen. Kohta taas piinaillaan:D Toivottavasti!
 

Yhteistyössä