Syksylle pääsette sitten lahjoittamaan rahaa Italian pankeille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jaa, tuella eläminen ei ole hääppöstä.
Riippuu elämänasenteesta. Luin Lady Gagan uusimmat kuulumiset.
Hän on lähivuosina ollut siipi maassa. Nykyään hän astelee NY:n kaduilla 33 ja 22 senttimetrin
korkokengillä. Toisissa kengissä on hieman matalammat korot.
Kaikki asiat pitää vääntää rautalangasta tämän palstan keskustelutyylin jo tuntien.
Kurjassa työpaikassa oleminen ei ole hääviä. Vähällä rahalla tulee toimeen, kun
on raha-asioissaan järkevä.

Riippuu elämänasenteesta. Luin Lady Gagan uusimmat kuulumiset.
Hän on lähivuosina ollut siipi maassa. Nykyään hän astelee NY:n kaduilla 33 ja 22 senttimetrin
korkokengillä. Toisissa kengissä on hieman matalammat korot.
Kaikki asiat pitää vääntää rautalangasta tämän palstan keskustelutyylin jo tuntien.
Kurjassa työpaikassa oleminen ei ole hääviä. Vähällä rahalla tulee toimeen, kun
on raha-asioissaan järkevä.

On se varmaan huolettomampaa olla masentunut 300 miljoonan euron tuloilla kuin 300 euron tuloilla.

• Tykkää
Reactions: Mustakettu
On se varmaan huolettomampaa olla masentunut 300 miljoonan euron tuloilla kuin 300 euron tuloilla.

Katsoin Piaggio-elokuvan Netfilixistä. Elokuvassa on kaksi tv-sarjasta tuttua näyttelijää.
Lady Gaga sanoi suoraan sen mitä olen aina ajatellut. Ei raha tuo onnea. Minulla on siitä omakohtaista
kokemusta.
Hyvä, että joku palstalainen kertoo avoimesti tilanteestaan.

Enrico Piaggio - Vespa
2019 | 13+ | 1 t 42 min | Draamat
Yrittäjä Enrico Piaggion firma on konkurssin partaalla, mutta sitten hän keksii jotakin uutta, joka liikuttaa koko maailmaa.
Pääosissa:Alessio Boni,Violante Placido

Katsoin Piaggio-elokuvan Netfilixistä. Elokuvassa on kaksi tv-sarjasta tuttua näyttelijää.
Lady Gaga sanoi suoraan sen mitä olen aina ajatellut. Ei raha tuo onnea. Minulla on siitä omakohtaista
kokemusta.
Hyvä, että joku palstalainen kertoo avoimesti tilanteestaan.

Enrico Piaggio - Vespa
2019 | 13+ | 1 t 42 min | Draamat
Yrittäjä Enrico Piaggion firma on konkurssin partaalla, mutta sitten hän keksii jotakin uutta, joka liikuttaa koko maailmaa.
Pääosissa:Alessio Boni,Violante Placido

Sinun omakohtainen kokemuksesi ei ole muiden kokemus. Osalle raha voi tuoda onnea, osalle ei. Se ainakin on selvää, että suurin osa ihmisistä tarvitsee sitä elääkseen. Omavaraisuuteen kykenee vain hyvin harva länsimaissa. On helpompaa olla miljonäärinä masentunut kuin toimeentulotuella elävänä, kun ei tarvitse miettiä esim. riittääkö rahat sekä ruokaan että lääkkeisiin.

Yhteistyössä