Syksy tulee ja uudet lupaukset..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Fleur de la Cour
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

Fleur de la Cour

Vieras
minä en harrasta uudenvuodenlupauksia vaan syksyllä aina herään uuteen intoon ja puhtiin ja teen uudet suunnitelmat elämälle. Joka syksy siivoan kesän sotkut, palaan arkeen ja kotona puuhailuun, ostan uusia vaatteita, laitan ehkä uuden hiustyylin ja alan kuntoilla.. No tänään tilasin jo ensi viikolle kampaajan ja aloitin aloe vera-kuurin. Onks kukaan muu kokeillut Forever Living Productsin tuotteita?

minäkin elän mayojen mukaan siten, että vuoteni vaihtuu heinäkuun vimppa vkolla. myös minulla siis uudet plänit. en onneksi hurahda mihinkään, elämä on opettanut ettei se kannata.

Mulla on FLP:n lämpövoide, se on tosi hyvä. Aloe geeliä mielisin myös, mutta en tiedä kuka niitä myy, kun ex-miehen vanhemmat lopettivat.
(Ne juomat on mun mielestä jotain ihan kamalaa :x )

Alkuperäinen kirjoittaja triplamama:
minäkin elän mayojen mukaan siten, että vuoteni vaihtuu heinäkuun vimppa vkolla. myös minulla siis uudet plänit. en onneksi hurahda mihinkään, elämä on opettanut ettei se kannata.

Varsinaisesti en hihhuloi tässä nyt mitenkään, mutta pidän sellaisesta tietynlaisesta hurahtamisesta oli kyse sit hyvinvoinnista tai vaikkapa uudesta leffasta tai kirjasta.. Lienen varmaan vanha sielu kun koen tällaista vuoden kierron kulkua sisimmässäni, pitäis mennä katsastamaan paikat Etelä-Amerikkaan tuleeko sellainen olo että olen kuin kotonani..

Alkuperäinen kirjoittaja Pix:
Mulla on FLP:n lämpövoide, se on tosi hyvä. Aloe geeliä mielisin myös, mutta en tiedä kuka niitä myy, kun ex-miehen vanhemmat lopettivat.
(Ne juomat on mun mielestä jotain ihan kamalaa :x )

Mä tykkään siitä karpalosta. Ja kuulemma makuun tottuu aika äkkiä. Jälkimaku on ihan siedettävä.

luepa alkuun kirjoja mayojen kalentereista, ite ainaki ku luin, itkin ku ymmärsin vihdoinkin, miksi minun vuoteni vaihtuu eri aikaa kuin muilla. sain siis vastauksen yli 30-vuotiaana vasta.

FLP:n tuotteet meillä perheellä ja lähipiirissä käytössä jo hyvän aikaa, kosolti hyviä kokemuksia. Suosittelen lämpimästi, enkä vain siksi että olen ko. tuotteiden itsenäinen jälleenmyyjä vaan siksi että tuotteet ovat ihan oikeasti laadukkaita ja kohentavat hyvinvointia. Fleur de la Cour, tsemppiä vaan aloe-kuurillesi! Näin syksyn lähestyessä aloen sisäinen nauttiminen on erityisen hyödyllistä, ei tarvitse sitten koko loppuvuotta kärvistellä joutavien kulkutautien kanssa.

Yhteistyössä