Syitä miksi nipotus ottaa päähän...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miina

Vieras
Syitä miksi nipotus ottaa päähän...siis tyyliin:
-mulla ei ole omaa aikaa
-mulla ei ole rahaa
-mulla ei ole ystäviä
-mä en jaksa siivota
-mulla ei ole duunia
-mun kakarat ei ole koskaan hiljaa
-meillä on aina uhmaikäinen
-miksi toi sanoi noin kuin se sanoi
-pitäisikö loukkaantua ku se sanoi
-mun lapsi herää öisin,mikseei nuku
-muiden kersat,omat tenavat
-mulla on paska mies
...jne...eikö kukaan ole koskaan onnellinen??ei ole hauska olla yhteydessä ihmisiin, jotka aina, siis todella aina VALITTAA!!!

Mun piti justiinsa nipottaa tänne, mutta en mä enää uskalla.

Mulla on kaikki kohtuullisen hyvin. Mä olen onnellinen (vaikka välillä nipotuttaakin). Mies on tulossa reissusta kotiin ja mennään koko perhe ravintolaan syömään.

en mä ainakaan tommosista valita B) Seuraavassa vähän vastauksia MINUAKIN ÄRSYTTÄVIIN JOKA PÄIVÄISIIN MARMATUKSIIN.

-mulla ei ole omaa aikaa
MULLAPA ON, välillä tuntuu että vähän liikaakin =) ja asialle voi tehdä jotain.
Pyytää apua

-mulla ei ole rahaa
TÖIHIN, itse osa-aikasena töissä niin rahat riittää ihan hyvin, hoidan kuitenkin lapseni kotona

-mulla ei ole ystäviä
Mulla on kaksi oikein ihanaa YSTÄVÄÄ, kavereita on sitten enemmän. Siihen ei auta kuin avautua ihmiselle josta haluaa ystävän ja niin se luotto kasvaa jos se toinenkin on luoton arvoinen

-mä en jaksa siivota
Näitä ihmisiä en ymmärrä koska itse tykkään kotihommista eikä ne ole mitään töitä

-mulla ei ole duunia
no tällekin asialle voi tehdä jotain, jos ei vaadi työpaikalta liikaa

-mun kakarat ei ole koskaan hiljaa
No äiteillä semmonen tiedoksi että kun viettää aikaa ihan niitten lasten kanssa, pelaa pelejä askartelee niin ne jopa suostuu olemaan yksinkin kahvikupposen ajan

-meillä on aina uhmaikäinen
Uhmaikä on ihanaa kun sen oikein oivaltaa. Vänkääminen ja vänkääminen aika ajoin on toisaalta ihanaa, lapsi kasvaa ja itse olen todella ittipää niin saan aina vänkäämiskaverin

-miksi toi sanoi noin kuin se sanoi
No ihmiset hyvät , ei kenenkään puheista kannata kauheesti itteensä ottaa, pitää huolen vain omista asioista eikä ota muita liian tosissaan aina

-pitäisikö loukkaantua ku se sanoi
Ei pidä, ja tästä on turha palstalla puhua. Ko henkilön kanssa tulee asia paremmin selvitettyä.

-mun lapsi herää öisin,mikseei nuku
No vauvat heräilee ja sille ei mitään voi. Isommalle auttaa selvät iltarutiinit

-muiden kersat,omat tenavat
No joo, tähän ei muuta kuin se että en itse sorru tähän.

-mulla on paska mies
Näille ihmisille että laita vaihtoon. Omani oikein kultainen

...jne...eikö kukaan ole koskaan onnellinen??ei ole hauska olla yhteydessä ihmisiin, jotka aina, siis todella aina VALITTAA!!!

Ja minun onnellisuuden salaisuus taitaa olla se että elämä tuonut niin paljon kuraa, tosi pahaa kuraa mukanaan että en jaksa pikku asioista valittaa. :D

Yhteistyössä