Kauheesti tullut tekstiä, mutta ihana näitä juttuja on lueskella, koska täällä on tosi paljon arvokasta tietoa ja tietty vertaistukea =)
Kuolaamisesta Meillä on kanssa nyrkki kovassa käytössä, kun Lukalla on kauheet himot lutkuttaa käsiä. Ja sit jos koittaa vaihtaa tuttiin, niin ei käy. Ja kuolaa tulee lutkuttaessa, mutta välillä myös muutenkin valuu kauheet jojot..
Nukkuminen Ihanaa, meillä on pari yötä mennyt taas yhellä syötöllä. Meillä nukuttiin jo aiemminkin noin hyvin, mutta noin pari viikkoo sitten iski joku flunssan poikanen ja yöllä Luka oli niin tukossa, että saatto herätä kolmekin kertaa yössä.
Liikkumisesta Meillä on kyllä tää jätkä ihan kauhee riekkuja. Mahalta se kellahtaa lähes heti kyljelleen ja selällään on koko ajan kauhee polkeminen käynnissä. Se on tosi kivaa varsinkin, kun koittaa vaihtaa vaippaa!
Lusikasta Me ollaan syötetty D-vitamiinit ja Relat niin, että ollaan tiputettu tipat vaan suoraan suuhun. Tuli tossa viime viikolla vaan mieleen, että ois varmaan hyvä ottaa lusikka käyttöön, jotta se ois sitten tuttu kapistus, kun aletaan maisteleen kiinteitä.
Pissat Pakko mainita, kun eilen mies vaihto aamulla vaipat ja sano, että nyt taitaa olla kyllä tullut ennätyskuset. Mä sitten punnitsin vaipan ja kusta oli vaipassa 171g

Saa nähdä, että tuleeko tästä joku pakkomielle, että aletaan jahtaa uusia ennätyksiä
Maidon pumppaus Mä pumppailin alussa aina päivälenkin jälkeen toisen tissin tyhjäks. Joskus taas sitten pumppasin, kun tuntu, että molemmat tissit on tosi täynnä, kun Luka syö yleensä kuitenkin vaan yhen tissin kerralla. Nyt tuntuu, että aamusin vois alkaa pumpata, kun sillon tulee niin pitkät syöttövälit hyvien, pitkien unien vuoksi ja kun oon tehnyt niin, että syötän yhestä tissistä kaks kertaa peräkkäin. Siitä systeemistä on kyllä varmaan pakko luopua, kun muuten mun tissit räjähtää.
Maitoa siis riittää ja oon miettinyt, että pitäskö hommata sellanen
maidonkerääjä?!
Kokemuksia? Yks kerta kun tulin suihkusta ja syötin saunatakilla ja huomasin, että toinenkin tissi alkaa vuotaa, niin pistin siihen sellanen pesulapun suojaksi. Punnitsin sen pesulapun sitten syötön jälkeen, niin se lappu oli imenyt 35g maitoa ja en ees ihan heti ehtinyt sitä suojaksi laittaa...
Nyt neulomisten pariin, kun Luka vielä koisaa vaunuissa.
Vivid ja Luka