Helou.
Tervetuloa joukkoon kirjoittelemaan
Anu-Marika! Mukaan mahtuu aina uusia mammoja, vauvoja ja mielipiteitä ym. tietoa ja vaikka mitä. Mitä enemmän porukkaa, sen parempi.
Jos täällä on muitakin joiden nimi ei oo tuolla vakkarikirjoittelijoiden listassa, laittakaas yksärillä tietoa niin lisäilen!
Eilen tuli sitten paska.

Viimeksi Vili kakkinut lauantaina, joten sitä oli ihan mielettömästi!
Mä en ymmärrä kun joku sanoi, että vauva kakkaa kerran viikossa... Miten paljon sitä sit tulee? Ja miten ihmeessä se vauva voi pantata niin kauan? Täällä kyllä huomas jo jätkän ilmeestä, että sais pikkuhiljaa paska tulla... Huvittavinta oli, et mies meni eilen sitä kakkavaippaa vaihtamaan, ja huusi mut kameran kanssa paikalle. Naureskelin, että tuleeko meille joku "Vilin paskat värikuvina"-kirja... Mutta kiivaasti käski kuvata ja näyttää neuvolassa, kun se kakka oli eri väristä kun yleensä.
"Eikös sen kuulu olla keltaista? Kato nyt, toi on tollasta hernekeittoo, ihan väärän väristä, ei oo kyllä nyt ihan normaalia!!" Mä repesin ihan totaalisesti.
Otin paskapyllystä kuvan, ja käskin laittaa tietokoneelle taustakuvaksi. Selitin sitten huvittuneena, että vauvan kakka voi olla minkä väristä vaan, oranssia, keltaista, vihreää... Ja Vili tankkas vklp niin hyvin tissimaitoa, että ei mikään ihme että on erivärinen kakka kun yleensä
yonnazzz Minkä koon pullotutteja kokeilitte 1 vai 2 reiän? Meillä siirrytty jo 2-reikään... Ja voi että kun mun välillä tekee mieli päästä parille... Toisaalta tulee kauhee olo, kun miettii, että pitää olla Vilistä erossa niin pitkään. Mietin sitäkin, että jos lähtee viihteelle, en haluu sit haista alkoholille yhtään kun otan sen syliin seuraavan kerran.
Mulla on meinaan tulossa omat polttarit joulukuulla! Ja mä veikkaan, että kaverit saa mut kyllä muutaman ottaan :ashamed: Yks kaveri vihjas, että otettaan likkaporukalla hotellihuone Tampereelta, et nukutaan sit siellä koo porukka... Mut ajatus olla yötä pois kotoo...! |O

:'( Pakko se on ennenpitkää tehdä, mut silti... Vaikka mä en täysimetyksellä ole, ja vili syö öisin pullosta, silti se äidin syli on poissa... Vaik toisaalta, jätkä on vklp ihan isin poika, se on melkein jatkuvasti miehen sylissä vklp.
Ah... Noh, kattoo ny. On tässä vielä joulukuulle aikaa
Olkkis, hyvä että ei tullu mitään... Meillä sen rokotteen jälkeen oli kyllä sellaset paskajuhlat sen päivän ja yön, kokoajan tuli löysää kakkaa, ja mahaa väänsi... Ei ollu kiva. Laitoin muuten Artun tonne listaan, pikku A:n sijasta. Ok?
Mä oon taas kauhee valittava ämmä, mut voi helvetti noi
hävittäjät tekee mut hulluks!!! Taas niillä jotain harjotuslentoja ja vetää ihan tästä meidän yli kokoajan... YÖLLÄKIN JOPA! Vaikka se armeijan lentokenttä on jossain Pirkkalassa... niin eipä se auta ku niiden koneiden reitti menee tästä oikeesti meidän talon yli! Ja lentää helkkarin matalalla. Kamala jyrinä käy... Hävittäjjistä ei meinaan mikään pieni ääni tuu ku ne lentää! :kieh: :kieh: :kieh:
Tänään mennään neuvotteleen Vilille
vakuutusta... Täytti 2kk niin saadaan IFiltä se lapsivakuutus. Täytyy vaan käydä läpi mitä se kattaa ja millä omavastuulla... että onko edes järkeä ottaa sellaista. Kun ei se vakuutus kuitenkaan lasta estä sairastumasta tai telomasta,, eikä lasta paranna.
Nyt mun tissiä kaivataan. Jätkä murisee, tuhisee, kuolaa, haistelee, röhkii ja hakkaa päätä mun rintaa vasten tossa Manducassa. Oliskohan nälkä???
Roona&Vili 2kk+6pv