SYDÄNÄÄNET RV 17?!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Toivottavatsi tuleva äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Toivottavatsi tuleva äiti

Vieras
Hei!

Tulimme juuri neuvolasta murheisin mielin. Rv 17+3 menossa, mutta neuvolatäti ei löytänyt dobblerilla vauvan sydänääniä. Nyt huolettaa kamalasti ja yöunet varmaankin jäävät väliin. Onneksi pääsemme heti huomisaamuna ultraan katsomaan onko kaikki ok. Mutta kysyisinkin onko kellään ollut vastaavia kokemuksia?!!

Alkuperäinen kirjoittaja Toivottavatsi tuleva äiti:
Hei!

Tulimme juuri neuvolasta murheisin mielin. Rv 17+3 menossa, mutta neuvolatäti ei löytänyt dobblerilla vauvan sydänääniä. Nyt huolettaa kamalasti ja yöunet varmaankin jäävät väliin. Onneksi pääsemme heti huomisaamuna ultraan katsomaan onko kaikki ok. Mutta kysyisinkin onko kellään ollut vastaavia kokemuksia?!!

VASTA HUOMENNA? mitä ihmeen toimintaa tuo on..
Mulla ei kuulunut rv 14 ja sain välittömästi lähetteen ultraan ja meillä kävi silloin huonosti :(

Tsemppiä sinne, toivotaan parasta!!

Mulla kävi pariinkin otteeseen raskauden aikana (silloinkin, kun maha oli jo iso) niin, koska istukka oli etuseinämässä. Mutta meillä oli onneksi neuvolassa ultra, jolla sitten heti katottiin, että kaikki oli kuitenkin ok...

Ihme touhua, että pitää huomiseen odottaa...

kaksi kertaa käynyt noin rv 15 ja rv 19, ikävä kyllä en voi antaa omien kokemusten pohjalta toivoa.

Todella ikävää että laittavat sinut odottamaan yön yli, meillä on myös saatu lähete suoraan.

Toivottavasti kaikki kuitenkin on hyvin, tsemppiä kovasti

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Omituista ettet päässyt heti polille. Sinuna koittaisin päästä heti. Meillä ultrataan heti vastaavissa tapauksissa.
Eihän se mitään muuta vaikka ultrattaisiinkin heti. Pieni odotus voi olla vaikea kestää, mutta ihan hyvää tekevä tauko kuitenkin, ehtii vähän miettiä vaihtoehtoja. Olen ollut samassa tilanteessa.

Meillä neuvolan doppleri oli niin surkea ettei täti kuunnellut noin viikolla 15 vielä lainkaan, vasta seuraavalla kerralla :)

Alkuperäinen kirjoittaja Mari:
Omituista ettet päässyt heti polille. Sinuna koittaisin päästä heti. Meillä ultrataan heti vastaavissa tapauksissa.
Eihän se mitään muuta vaikka ultrattaisiinkin heti. Pieni odotus voi olla vaikea kestää, mutta ihan hyvää tekevä tauko kuitenkin, ehtii vähän miettiä vaihtoehtoja. Olen ollut samassa tilanteessa.

Mun mielestäni tuo epävarmuus on taas pahinta ja yö on silloin pitkä aika tuskailla.

Alkuperäinen kirjoittaja Mari:

Meillä neuvolan doppleri oli niin surkea ettei täti kuunnellut noin viikolla 15 vielä lainkaan, vasta seuraavalla kerralla :)

No epätietoisuus on raastavaa enkä olis kyennyt itse nukkua silmäystäkään ...

Mulla kävi samanlailla.Ei kuulunut sydänääniä rv17.Sano vaan että no ensiviikon rakenne ultrassa selviää onko kaikki hyvin.Eli olisin joutunut odottamaan viikon verran että olisin saanut varmuuden asiaan.Lähdin neuvolasta itkien ja soitin sitten synnärille.Siellä sanoivat et nyt marssit takaisin sinne neuvolaan ja sanot neuvolatädille että yrittää kuunnella uudestaan ja jos ei vieläkään kuulu niin sitten lähete synnärille heti.Menin sitten takaisin sinne ja löytyhän ne sydänäänet loppujen lopuks=/

Yhteistyössä