Sydän halkee.. : ( (rakkaushuolia)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nyt harmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nyt harmaa

Vieras
Ollaan kohta seukattu vuoden verran tiiviisti... Miehellä hirveä stressikausi menossa töiden takia.

Nyt ei jaksa/halua puhua. Pitää kuulemma jättää rauhaan ja ei oo kenellekään tilivelvollinen...

Haluan mielipiteenne tästä että eikö voisi jo ajatella että olis jollain tavalla tilivelvollinen mulle.. Jossain asioissa!?

Ei puhu mun kanssa siis kaikista asioista. En edes tiedä viiraako nyt töissä vai mistä on kyse...?

Itku koko ajan kurkussa eikä tietoo unen saamisesta. Oonko ilkee jos huomenna vaadin sitä hetkex istumaan mun kanssa ja puhumaan...?

Et ole ilkee,jos vaadit istumaan ja puhumaan ja kertomaan huolistaan,stressistään,ajatuksistaan yleensä. Eihän se mitään tilivelvollisena olemista tarkoita, jos toinen hyvää hyvyyttään tahtoo tietää, miten toisella menee ja haluaa kenties auttaa.

Alkuperäinen kirjoittaja heps:
nyt pitäis soida hälytyskellojen. ei millään pahalla, mutta kiinnostaako miestäsi enää sinä?

Kävi sekin mielessä mutta eilen illalla vastas mun viestiin ja toivotti rakkaalle hyvät yöt. Ja tänäänkin siis illalla puhuttiin puhelimessa hetki (ja puhu sillein ihan ok) ennen kuin huomasin että taitaa olla hermo aika rikki.

Niin ja puhui lauantaista kun ollaan menossa mun serkun häihin. Ja ainakin sinne on vielä lähdössä...