sydämeen sattuu :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja säröjä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

säröjä

Vieras
Olen ollut ihastunut erääseen mieheen. Kohtaan hänet satunnaisesti, en tunne häntä hyvin, silloin tällöin olemme muutaman sanan jutelleet... jokin hänessä viehättää ja sisimmässä aina läikähtää kun näen hänet... tänään taas näin hänet... tunsin jo hänen askeltensakin äänet. Siinä hän sitten seisoi takanani, kiiltävä kihlasormus nimettömässään. sydämessä viiltää. tiedän että tämä on erittäin hölmöä. olen ihastunut mieheen jota en edes kunnolla tunne. niin ja kaikenlisäksi olen itse naimisissa. itse siis olen varsinainen petturi. ampukaa mut alimpaan helvettiin :(

Mä olin kans kesällä ihastunut yhteen meidän kesätyöntekijään. Itse häntä 6v vanhempi , mies oli 23 ja niin ihana! Flirttaili paljon mun kanssa mut ilmeisesti sil on tyttöystävä, lapsensa äidistä eronnut. Kun jäin itse viikon lomalle oli sillä aikaa lopettanut kun sai vakkaripaikan toisesta kaupungista. Ei enää nähty :( Välillä faces käyn kyttäämässä, en ole kehdannut laittaa mitään viestiä, olenhan itse varattu. Mut ihana oli mennä kesällä töihin vain tän nuoruokaisen takia.

Yhteistyössä