Oujee, olipas "ihana" päivä eilen...!!! Miksei ihmiset tajuu mistään mitään!!!! |O Mua ärsyttää nyt vaan kokoajan enemmän ja enemmän kun anoppi yrittää tunkee joka paikkaan säätään ja järjestään... eikö se tajuu, et nää on nyt meidän juhlat, meidän perheen koti... Äh, kai se on vaan sille sit vaikee sulattaa, et poika karkas naimisiin ja perusti perheen, Tampereelle! [Se kun on sitäkin kysellyt, miksei me muuteta Rovaniemelle!!!???] Mutta vois ny silti tajuu, et sen ei tarvi, eikä edes pidä tulla häsläämään ja "auttamaan"! Eilen huvitti, kun hän taas ehdotti mulle, että vois tulla päivällä avuks että mä kerkeen siivoomaan...! Ei vissiin oo menny jakeluun, kun oon selittäny, et aamupäivä menee kokonaan lepäillessä ja pojun kanssa tissitellessä, päivällä neuvola, vaunulenkki... ja iltapäivästä mies tulee kotiin. Ja se täällä siivoaa sitten ja imuroi!
Ja eilen kaiken huippu: Mä imetin pojua, ja anoppi tulee kahteen otteeseen sinne makuuhuoneeseen pällistelemään!!!!!!! :kieh: :kieh: |O Tokalla kerralla vielä kysyi että "alkoiko se jo syömään?" Sanoin, että eiku nyt se vähän nukkuu tossa välill'ä.... "Ai, eikö se ime nukkuessa?" En vastannu mitään....
GRRRRHHHH!!!!! Olis jo sunnuntai!!! |O
*************************''
Noni, se siitä.
Batteryy oon juonu ihan hyvällä omallatunnolla päivällä, enkä oo kellosta katellu et mihin aikaan. Hyvin on poju nukkunu, viime yönä tais tulla jopa enkat - 5h!!!
Vitamiineja syön niinkö raskausaikanakin, niitä multitabseja jotka on tarkotettu raskaus-ja imetysajalle...
Vaipat katotaan yölläkin, ja yleensä siellä iso paska muhiikin!!!
Tänään neuvola - vähän jo jännittää paljon sitä painoo on pojulle tullu!!! :heart:
Ja eilen kaiken huippu: Mä imetin pojua, ja anoppi tulee kahteen otteeseen sinne makuuhuoneeseen pällistelemään!!!!!!! :kieh: :kieh: |O Tokalla kerralla vielä kysyi että "alkoiko se jo syömään?" Sanoin, että eiku nyt se vähän nukkuu tossa välill'ä.... "Ai, eikö se ime nukkuessa?" En vastannu mitään....
GRRRRHHHH!!!!! Olis jo sunnuntai!!! |O
*************************''
Noni, se siitä.
Batteryy oon juonu ihan hyvällä omallatunnolla päivällä, enkä oo kellosta katellu et mihin aikaan. Hyvin on poju nukkunu, viime yönä tais tulla jopa enkat - 5h!!!
Vitamiineja syön niinkö raskausaikanakin, niitä multitabseja jotka on tarkotettu raskaus-ja imetysajalle...
Vaipat katotaan yölläkin, ja yleensä siellä iso paska muhiikin!!!
Tänään neuvola - vähän jo jännittää paljon sitä painoo on pojulle tullu!!! :heart: