Sydänäänet löytyi!!!

  • Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti
3 äiti
Tuo ei voi nyt täysin pitää paikkaansa. Alkion sydän rupeaa lyömään vasta viikon 6 puolessa välissä, eli et ole voinut olla niin alussa, kun olla vaan voi.

Mä olen itse tehnyt positiiviset testini viikolla 3+ ja 4+ ja jos silloin menee ultraan, ei sykettä vaan yksinkertaisesti voi löytyä, koska sykettä ei vielä ole.
No mutta näin nyt kuitenkin kävi. Ja silloin siellä sykki kahvipavun kokoinen kaveri.

Jos haluat reklamoida tuosta minun käynnistäni ja silloisesta ultrastani niin kättärin lapsettomuuspolille vaan viestiä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja 3 äiti;28006464:
No mutta näin nyt kuitenkin kävi. Ja silloin siellä sykki kahvipavun kokoinen kaveri.

Jos haluat reklamoida tuosta minun käynnistäni ja silloisesta ultrastani niin kättärin lapsettomuuspolille vaan viestiä.
Tarkoitus ei nyt ole alkaa päätä aukomaan, mutta sikiö on kahvipavun kokoinen raskausviikolla 7. Ja silloin sydän jo sykkii.

En halua reklamoida, mutta onko mitenkään mahdollista, ettet ollut niin alussa kuin olla vaan voi...vaan että olit jo viikolla 7, jolloin se sikiö tosiaan on kahvipavun kokoinen ja sykekin jo jo havaittavissa?
 
idiootti tollo
Ensinnäki sydänäänet kuuluu ei näy ja ne ei kyllä kuulu vielä noilla viikoilla. Et joko sulla on enemmän viikkoja tai sitte provoat. Keskenmenon riskiin sydänäänet ei vaikuta millään tavalla, se on olemassa kuulu äänet tahi ei.

Siis miten paljon voi tälläinen idiootti ärsyttää!!! Tulee pätemään tänne, mutta tässä tapauksessa pilkka osui omaan nilkkaan.

Ensinnäkin, kyllähän se syke NÄKYY noilla viikoilla ja jo 6 viikolla, kun ultrassa sydämen syke näkyy pienenä värinänä. Toisekseen jos laittaa volumen ultralaitteesta päälle niin kuuluukin.

Voi vittu mikä urpo.
 
Kylläpäs jonkun ihanasta ja iloisesta uutisesta on saatu kamalaa vääntöä ja nimittelyä aikaiseksi! :O

Onnittelut ap:lle! :flower:
Käsittääkseni riski keskenmenoon on pienempi kun syke on löytynyt mutta varmoja lukuja en muista. Itse kävin viikolla 7+4 ovulaatiosta laskettuna ja gyne oikein pahoitteli ettei ultralaitteessa ollut mikkiä niin ei voitu kuulla ääniä. Nähtiin kuitenkin syke.
 
vierailija
Mulla on tehty, hyvin useasti! Ääliö.
Meillä tehtiin täällä pienemmällä paikkakunnalla neuvolassa 6+3 kohdun ultraus ja saatiin sydänäänet kuulumaan. Luultavasti muutaman päivän nuorempi, mitä lääkäri pystyi arvioimaan. Kahden viikon päähän varattiin uusi aika, jossa varmistetaan raskausviikot.
Minulla oli verenvuotoa muutama päivä sitten ja tarkistettiin oliko raskaus keskeytynyt.
 

Yhteistyössä