Sydän hakkaa niin että se pompsahtaakohta rinnasta ulos vissiin...

70 on normaali pulssi, mutta jos sulla on yleensä hitaampi se 70 tuntuu tykyttelynä...
sanoisin että jos tunnet olosi huonoksi tavalla tai toisella, tai tuntuu vaikealta hengittää, voisit kuitenkin soittaa, niin, meillä on Hesassa terveyspalvelujen neuvonta, jos teillä on vastaava tai muu päivystävä niin soita ja kuvaile oireita, eihän sellainen pitemmän päälle jyskytys kuitenkaan ihan tavallista ole, tai siis jos sulla ei ole ollut taipumusta sellaiseen aiemmin

"vieras"
Mul oli kans tuota tunnetta silloin kun olin täysin vajalla kilpparista. Syke tuntu kaulassa asti, tykytti pirusti, välil piti yskästä et sydän rauhottu. Nyt ei oo ollut mitään jumputuksia varmaan 2 vuoteen.

Mihin mä muksut laitan jos mun tarttis jonnekin lähteä? :O
(Asioita joita ei ole ajatellut näin yksin jäätyä kun mies on reissuhommissa)

Ei, mä taidan mennä maate. Puhelimen otan tapojeni vastaisesti tuohon likihollille kuitenkin.

"hei"
Miulla oli muutama tollanen kohtaus, siis syke ei ollu korkea, mutta se oli jotenkin niin voimakas, että tuntu todella epämiellyttävältä. Kävin muutaman kerran lääkärissäkin ja tutkittiin kyllä tarkkaan, mutta muuta syytä ei oikein löytynyt kuin stressi. Ja siis ihan levossa tuli itsellekin, en tehnyt sillä hetkellä mitään raskasta enkä stressaavaa. Keho kai vaan halus tehdä selväks, että pitäis vähän hidastaa..

Sain beetasalpaajia tuohon, mutta ei ne oikein auttaneet, säännöllinen liikunta auttaa parhaiten ainakin itselläni.

[QUOTE="vieras";22478590]Mul oli kans tuota tunnetta silloin kun olin täysin vajalla kilpparista. Syke tuntu kaulassa asti, tykytti pirusti, välil piti yskästä et sydän rauhottu. Nyt ei oo ollut mitään jumputuksia varmaan 2 vuoteen.[/QUOTE]

Multa katottiin kuukaus sitten kilpirauhasarvot, oli normaalit ainakin silloin.
Voikohan kylmyys tehdä tuota- täällä huushollissa oli hillittömän kylmä ja mä palelin kauan ennenkuin mä sain aikaiseksi tulen takkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;22478598:
Voikohan kylmyys tehdä tuota- täällä huushollissa oli hillittömän kylmä ja mä palelin kauan ennenkuin mä sain aikaiseksi tulen takkaan.
en tiedä kylmyydestä vaikuttaako se, mutta raitis ilma helpottaa usein tykytyskohtauksiin.
Ja flimmeri on eteisvärinä

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;22478598:
Joo, no sit ei varmaan tarvi sitä epäillä. Kilpirauhanenhan säätelee myös sykettä. Mul oli noihin aikoihin verenpainetta ja korkee sykekkin.

Entäs voisko olla ahdistusta?

Sen muuten vielä kysyn, että näkyykö tämmöiset flimmerit sun muut kun tehdään se vuorokauden mittainen sydänkäyrä?

Jos niitä on silloin siis?

Mä joudun sellaiseen tässä lähiaikoina, kun mun verenpaineelle ei ole löytynyt toistaiseksi mitään pätevää syytä.

nyt vaan yrität rauhoittua, ja vielä parempi on jos voit soittaa vaikka jollekulle kaverille, siis ihan puhua ja kuulla jonkun toisen äänen, helpottaa stressin laukaisemaa tykyttelyä.
Mutta kuten sanoin jos vähänkään tuntuu huonolta, tulee hengenahdistusta ja/tai hikeä alkaa pukata otsaan tai pyörryttää niin soitat lähimpään päivystykseen, ei siitä soittamisesta ainakaan haittaa ole

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;22478607:
Sen muuten vielä kysyn, että näkyykö tämmöiset flimmerit sun muut kun tehdään se vuorokauden mittainen sydänkäyrä?

Jos niitä on silloin siis?

Mä joudun sellaiseen tässä lähiaikoina, kun mun verenpaineelle ei ole löytynyt toistaiseksi mitään pätevää syytä.
näkyy jos sattuu kohdalle, se rekisteröi kaiken

Yhteistyössä