Sweeney Todd!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vartooja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

vartooja

Aktiivinen jäsen
14.05.2004
15 713
0
36
JKL
Kuinkas moni nähny? Mitä tykkäsitte?

Mie katoin sen eilen ja pakko sanoo että oli mielenkiintonen... Enpä osannu arvata että siin on niin paljon laulua ja mikä hienoa että ne laulo ite, on muuten Deppillä hyvä ääni :p
Elokuva oli kyllä hyvä, mutta en usko että toiste sitä välttämättä tulee katottua.
Oisin tahtonu et se ois jatkunu vielä vähän pisempään, nyt jäi vähän niinku kesken...

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaSweeneyTodd:
Olen nähnyt :saint: mutta vähän jäävi sanomaan mitään :xmas: .

On hyvä :D ! Ja se äänihän se on siinä miehessä parasta :p .

:laugh:
Kyllä miekin siitä tykkäsin en sitä kiistä, mutta leffatyylinä ei oo niin mun juttu kun mähän oon tunnetusti tällanen lälly ja herkkis :heart:
Mä taidan antaa miun siskolle tuon leffan, se kun on kovempi Depp fani kun mie...
*muoks* Laulaminen tietty siinä on niiin mun juttu, mutta siis muuten tollanen "kauhu" ei niin iske muhun...

Elokuva oli pitkästyttävä ja alituinen hoilotus teki siitä vieläkin puuduttavamman.
Hoilottaminen sai juonen katkeilemaan jatkuvasti ja katselunautinto romahti roimasti pakkasen puolelle.

Ehkä olen vain niin moukka etten tajunnut elokuvan taiteellista näkökulmaa. :/

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaSweeneyTodd:
Elokuvanhan on musikaali että jos siinä ei jatkuvasti hoilotettaisi niin vähän erikoinen musikaalihan se olisi :D .

Mutta jäävi mikä jäävi :xmas: .

Joo siis miehän en sitä tienny ennenku aloin kattoo :) Mutta het alusta kyllä kävi melko selväks se asia :D

Yhteistyössä