SVEA pipot, mitä on mitä maksaa ja mistä saa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Mama"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minun kokemukseni perusteella vaan niin pöljäkkeet käyttää noita pipoja, että ihan siksikään vaan en pukisi tuollaista päälleni! :D Ne eivät ole mitenkään kauniitakaan, eikä niissä siis ole yhtikäs mitään. En käyttäisi, vaikka maksettaisiin, tai siis... Hinta olisi todella kova, että tuollaisen pukisin päälleni! :D

siis nimimerkki 3gtrfewcd minusta svea pipot ovat hienoja ja ne sopivat ihmisille joita tunnen todella hyvin sopivat. Mielestäni ne jotka käyttävät jotai korvalappupipoja tai muita tuollaisia ovat vanhanaikaisia ja svea pipo on muotia ja niitä EI TODELLAKAAN käytä mitkään pöljäkkeet käytän itsekki svea pipoa... -.-

Lol onko ny nii paha joss ihminen haluu käyttää semmost pipoo ku haluaa..
Itelläni ei kyll oo mut ei silti tarvii niinku dissaa jtn pientä muotivillitystä netissä...
aika lapsellista jos suoraan sanotaan.. aikuistukaa jo !! ja sille joka tän viestin alotti nii niit saa stockmann:ilta 21,90 €

Joissakin urheiluliikkeissä varmaankin. Mun 11-vuotiaani sanoi, että jos olis Svean pipoa pakko käyttää, hän jättäisi koko pään mieluummin sitten kotiin. Ovat kuulemma aivan uber-noloja. Niitä käyttävät hänen mukaansa alle 10-vuotiaan Pissa-Liisat, ja sitten vastaavasti tosi vanhat, jotka ei tajua että ne on jo vanhoja.:D

En tajua itse muuta kuin sen, että ohjeenmukainen pipo on sellainen, jossa on jokin NHL-logo, siinä lukee Burton tai tietyin reunaehdoin myös Bula. Anna mun kaikki kestää siis. Peakin pipoista pitää todella tarkasti katsoa, mikä on hieno ja mikä ei todellakaan ole: se merkki ei takaa mitään. Ja tosiaan äidin mielipide on se, jos pipo maksaa 50 euroa, niin saa se sitten perkele kelvata koko talven ettei aina tarvii tapella, laittaako pipoa vai ei.

Tässähän kysyttiin, että mistä saa ja maksaa niin ei tarvitse alkaa dissaa heti et voi vaa vastata kysymykseen eli anttilasta urheilu osastolta pitäisi löytyä ainakin net anttilassa oli hinta oli 24,90e

[QUOTE="Hopping";22788383]Mä en sitten ymmärrä mikä niissä on hienoa... Joo, olen huomannut, että ovat muodissa, mutta miksi hitossa? ;)[/QUOTE]

Jep, ihan samaa tässä on ihmetelty. On ihan sika hieno, mutta perustele miksi, ei mitään perusteita. No aika pöljäke saa olla jos joku on hieno ilman perusteita.

Yhteistyössä