T
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ihan vitun vanha ketju, mutta autokauppiaana vastaan silti:
ET SAA. Vakituinen ja yli koeajan kestänyt työpaikka pitää olla.
No nyt kun on ammattilainen paikalla, kerro oonko ymmärtänyt jotain täydellisen väärin?
Jos nyt teen All-in-one sopparin tästä:
MERCEDES-BENZ C 160 A PREMIUM BUSINESS
43 079,70 €
Luottokustannukset tasolle 1
Taattu hyvityshinta 21 490,78 €
Todellinen vuosikorko 2,5 %
Luottohinta 45 348,91 €
Luottokustannukset yhteensä 2 269,21 €
................................................................................
Valitse palvelutaso:
Taso 1
543,06 € /kk
Ennalta sovittu takaisinostohinta sopimuskauden päättyessä.
- .........................................................................................
- eli maksan 36 x 543, 06 €/kk = 19.550,16€ koko aikana. Saanko minä siis käteen tuon hyvityshinnan 21 490,78 €, vaikka en omista autoa, kun luovun siitä sopimuksesta!? Kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta! Saanko enemmän takaisin, kuin olen maksanut? Kulostaa ihan hullulle koko juttu!
- https://www.allinone.fi/uudet-autot/mercedes-benz/c/196692/0/santander?vv=n
No nyt kun on ammattilainen paikalla, kerro oonko ymmärtänyt jotain täydellisen väärin?
Jos nyt teen All-in-one sopparin tästä:
MERCEDES-BENZ C 160 A PREMIUM BUSINESS
43 079,70 €
Luottokustannukset tasolle 1
Taattu hyvityshinta 21 490,78 €
Todellinen vuosikorko 2,5 %
Luottohinta 45 348,91 €
Luottokustannukset yhteensä 2 269,21 €
................................................................................
Valitse palvelutaso:
Taso 1
543,06 € /kk
Ennalta sovittu takaisinostohinta sopimuskauden päättyessä.
- .........................................................................................
- eli maksan 36 x 543, 06 €/kk = 19.550,16€ koko aikana. Saanko minä siis käteen tuon hyvityshinnan 21 490,78 €, vaikka en omista autoa, kun luovun siitä sopimuksesta!? Kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta! Saanko enemmän takaisin, kuin olen maksanut? Kulostaa ihan hullulle koko juttu!
- https://www.allinone.fi/uudet-autot/mercedes-benz/c/196692/0/santander?vv=n