Svea autorahoitus kokemuksia, pitääkö olla työpaikka?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tietoa??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ei kukaan tiedä? Svea lainalla oli tulorajat, mutta svea autorahoituksesta en löytänyt mitään muita ehtoja kuin luottotietojen puhtaus.

Olisi niin noloa mennä sitä hakemaan autokaupasta ja ei sitten onnistuisikaan =(

[QUOTE="vieras.";29661065]Ota kulutusluotto pankista.[/QUOTE]

ei taida saada ilman työpaikkaa, vai?

Auto maksaa 3500-4000e ja 1000-1500e on käteisenä + 1000-1500e auto menee vaihdossa, eli paljoa en tarvitsisi.

Saako tuollaista summaa mistään ilman työpaikkaa?

[QUOTE="a.p";29661134]ei taida saada ilman työpaikkaa, vai?

Auto maksaa 3500-4000e ja 1000-1500e on käteisenä + 1000-1500e auto menee vaihdossa, eli paljoa en tarvitsisi.

Saako tuollaista summaa mistään ilman työpaikkaa?[/QUOTE]

Toivottavasti ei. Myy vanhan auton nettiautossa ja osta uuden käteisellä niin säästät tonnin (3500e auton tiukka käteishinta on 2000e, jos myyt vanhan auton itse saat 1000e eli maksat vain 1000e auton vaihdosta).

Jos annat vanhan auton vaihdossa autoliikkeeseen saat muka 1500e siitä mutta joudut maksamaan 2000e jotta saat uuden auton alle. Eli maksat tonnin liikaa.

Ihan vitun vanha ketju, mutta autokauppiaana vastaan silti:

ET SAA. Vakituinen ja yli koeajan kestänyt työpaikka pitää olla.

No nyt kun on ammattilainen paikalla, kerro oonko ymmärtänyt jotain täydellisen väärin?

Jos nyt teen All-in-one sopparin tästä:
MERCEDES-BENZ C 160 A PREMIUM BUSINESS
43 079,70 €

Luottokustannukset tasolle 1
Taattu hyvityshinta 21 490,78 €

Todellinen vuosikorko 2,5 %

Luottohinta 45 348,91 €

Luottokustannukset yhteensä 2 269,21 €

................................................................................

Valitse palvelutaso:

• Taso 1
    543,06 € /kk
    Ennalta sovittu takaisinostohinta sopimuskauden päättyessä.

• .........................................................................................
  • eli maksan 36 x 543, 06 €/kk = 19.550,16€ koko aikana. Saanko minä siis käteen tuon hyvityshinnan 21 490,78 €, vaikka en omista autoa, kun luovun siitä sopimuksesta!? Kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta! Saanko enemmän takaisin, kuin olen maksanut? Kulostaa ihan hullulle koko juttu!
  • https://www.allinone.fi/uudet-autot/mercedes-benz/c/196692/0/santander?vv=n

No nyt kun on ammattilainen paikalla, kerro oonko ymmärtänyt jotain täydellisen väärin?

43 079,70 €

Luottohinta 45 348,91 €

................................................................................

Valitse palvelutaso:

• Taso 1
    543,06 € /kk

• .........................................................................................
  • eli maksan 36 x 543, 06 €/kk = 19.550,16€ koko aikana. Saanko minä siis käteen tuon hyvityshinnan 21 490,78 €, vaikka en omista autoa, kun luovun siitä sopimuksesta!? Kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta! Saanko enemmän takaisin, kuin olen maksanut? Kulostaa ihan hullulle koko juttu!

43 079,70 €

Luottohinta 45 348,91 €

Valitse palvelutaso:

• Taso 1
    543,06 € /kk

No ei. Se "ennalta sovittu hyvityshinta" on se summa jonka rahoitusyhtiö hyvittää kokonaisvelastasi (joka oli siis alunperin hieman reilu 45.000e) jos palautat auton sopimuskauden päätteeksi rahoitusyhtiön huoleksi. Eli silloin menetät sekä jo maksamasi summan että auton, mutta et kuitenkaan jää mitään velkaa.

Jos kuitenkin saat myytyä auton itse (suoraan tai vaihdossa toiseen) ja saat siitä suuremman summan kuin tuo "ennalta sovittu hyvityshinta", se erotus (todennäköisesti maksimissaan muutamia tonneja) jää sinun hyödyksesi.

Kyllä noissa rahoitusyhtiö on aina se joka jää voitolle riippumatta siitä kuka sen auton lopulta myy.

Yhteistyössä