[QUOTE="vieras";28649986]No ei todellakaan, musiikki on syntiä, sen kuuntelemisesta joutuu helvettiin. Tulimereen. Ikuiseen kadotukseen.[/QUOTE]
tanssimusiikki on syntiä mutta kyllä suviksilla tiettävästi virsiä veisataan
sen vanhan virsikirjan mukaan tietty, olisko ollut Siionin laulut tjmsp
tanssimusiikki on syntiä mutta kyllä suviksilla tiettävästi virsiä veisataan
sen vanhan virsikirjan mukaan tietty, olisko ollut Siionin laulut tjmsp