Suvakkinaiset paapovat terroristeja Suomessa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
HS: Suomesta karkotettu mies tuomittu Britanniassa Isisin avustamisesta
ULKOMAAT JULKAISTU 17.06.2017 13:48
5
Jakoa

Awat HamasalihAFP / Lehtikuva

35-vuotias Awat Hamasalih on tuomittu Britanniassa äärijärjestö Isisiin kuulumisesta ja sen avustamisesta. Asiasta kertoo Helsingin Sanomat verkkosivuillaan.

Tuomion mukaan Hamasalih auttoi Isisiä sosiaalisessa mediassa muun muassa keräämällä varoja terroristijärjestölle. Hän myös auttoi kahta miestä, jotka pyrkivät Syyriaan. Poliisi sai miehet kuitenkin kiinni, ja heidät tuomittiin terroriteon suunnittelusta.

Hamasalih on Britannian kansalainen. Hän muutti Turkuun avioiduttuaan Suomessa asuvan naisen kanssa vuonna 2013.

Hamasalih jakoi Suomessa ollessaan eri kanavia pitkin aineistoa, joka tuki väkivaltaisten ääri-islamistien toimintaa.

Hamasalih karkotettiin Suomesta joulukuussa 2014.

Helsingin rautatientorin terroristimatuleirin suvakkiämmät alkaa heti rääkymään "me soitetaan poliisit jos kävelette tästä" jos joku uskaltaa edes ohi menevää jalkakäytävää pitkin kulkea. Ja ne matut ovat omasta mielestään ottaneet koko Helsingin haltuunsa. Muusta Suomesta nyt puhumattakaan.

Helsingin rautatientorin terroristimatuleirin suvakkiämmät alkaa heti rääkymään "me soitetaan poliisit jos kävelette tästä" jos joku uskaltaa edes ohi menevää jalkakäytävää pitkin kulkea. Ja ne matut ovat omasta mielestään ottaneet koko Helsingin haltuunsa. Muusta Suomesta nyt puhumattakaan.
Pitäs vaan kaikkien alkaa kävelemään siitä ihan röyhkeesti isolla porukalla. Ällöttävää touhua tollanen.

Asiankannattajan voi löytää sieltä. Se on asfaltilla polvillaan partalasten edessä ja kiillottaa niiden merkkikenkiä :D
Emmä usko että aksu sellasta tekis :D Musta tuntuu että hänen tyyli kommentoida liittyy enemmänkin siihen että hän on kyllästynyt jatkuvaan maahanmuuttokeskusteluun...minkä tavallaan ymmärränkin. Mä vaan olen henk.kohtasesti sitä mieltä taas että on parempi antaa ihmisten purkaa ketutuksiaan aiheesta netissä ennemmin kuin se että suut suljetaan kokonaan...sillon on vaarana nimittäin se että porukka lähtee kaduille kättä pidemmän kanssa riehumaan.

---- parempi antaa ihmisten purkaa ketutuksiaan aiheesta netissä ennemmin kuin se että suut suljetaan kokonaan...sillon on vaarana nimittäin se että porukka lähtee kaduille kättä pidemmän kanssa riehumaan.

Aisuri on surkeista surkein suvakki, paskat siitä mitä se petturi ajattelee

Tuohonhan muuten se väkisin menee, kohta odinin soturit ja toivottavati lihavat mopopojatkin lähtee kouluttamaan partalapsia sivistysmaiden ihmisten tavoille

Ja pitää perustaa kodinturvajoukkoja ja jakaa reserviläisille kättä pitempää, sinne lukolliseen kaappiin säilytettäväksi

Tuohonhan muuten se väkisin menee, kohta odinin soturit ja toivottavati lihavat mopopojatkin lähtee kouluttamaan partalapsia sivistysmaiden ihmisten tavoille

Ja pitää perustaa kodinturvajoukkoja ja jakaa reserviläisille kättä pitempää, sinne lukolliseen kaappiin säilytettäväksi
Mä taas olen huolissani just tuosta ja toivon ettei se menisi tuohon vaan että kuitenkin päättäjät avaisivat silmänsä näkemään miten asiat ovat oikeasti ja tekisivät jotain ongelmalle...siis muutakin kun tukkisivat kansan suut.

Mä taas olen huolissani just tuosta ja toivon ettei se menisi tuohon vaan että kuitenkin päättäjät avaisivat silmänsä näkemään miten asiat ovat oikeasti ja tekisivät jotain ongelmalle...siis muutakin kun tukkisivat kansan suut.

Toivo on jo menetetty. Mieti nyt kuinka Ruotsinkaan mamukatastrofi ei ole avannut pipipäisten hyysäripoliitikoiden silmiä

Ja sitten on vielä tällainenkin Idiootti meillä

https://yle.fi/uutiset/3-9674042

• Tykkää
Reactions: Elena777

Yhteistyössä