suvaitsisitteko te... katsokaaapa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ppph
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

ppph

Vieras
tykkäisitkö sinä että lapsesi perhepäivähoitaja hoitaisi samalla ns. 1h:n vaikka lapsen lapseaan myös muiden max. 4N muun hoitolapsen ohessa kun lapsen ädiillä olisi jotakin tärkeää ohjelmaa ja näin mahdollisesti useastikin viikossa eikä vaan kerran tällöin toinen tolloin..???
Siis onko sinusta ok, että siellä on ylimääräsiä lapsia hoidossa vaikka kauemminkin?

mun poika on mummolaan silloin tällöin viikolla hoidossa 1-2 h kerrallaan, ja mummo on pph. Hoitolapsista se on tosi mukavaa, kun tulee ns.vauva (1v3kk ) kyläileen ja saavat muutakin seuraa. Joskus jopa kysyvät, koska se vauva tulee taas.

Minun käsittääkseni pph ei saa hoitaa muita lapsia, kuin ne "sovitut hoitolapset". Siis niin kuin muita ulkopuolisia lapsia.

Joillakin hoitajilla on ihan hoidossa omia lasten lapsia.

aatteleppa ite jos oisit pph ja tyttäresi haluaisi tuoda lapsensa hoitoon vähäksi aikaa, että pääsisit esim. asioille virastoon. sanoisitko että" sori ei käy, kun muut ei tykkää"!!?? herranjestas sehän pph on sen lapsen isovanhempi, mieti miten itse tekisit?

Alkuperäinen kirjoittaja ppph:
tykkäisitkö sinä että lapsesi perhepäivähoitaja hoitaisi samalla ns. 1h:n vaikka lapsen lapseaan myös muiden max. 4N muun hoitolapsen ohessa kun lapsen ädiillä olisi jotakin tärkeää ohjelmaa ja näin mahdollisesti useastikin viikossa eikä vaan kerran tällöin toinen tolloin..???
Siis onko sinusta ok, että siellä on ylimääräsiä lapsia hoidossa vaikka kauemminkin?

Meidän puistossa on perhepäivähoitaja jolla on ainakin kerran viikossa oma lapsenlapsi muiden lasten ohella hoidossa. Ja olen huomannut, että tämä lapsenlapsi on kyllä muiden "edellä" eli hänelle annetaan ihan omat jutut kun on mummin kulta! Tämä hoitaja on kyllä pyytänyt luvan että saa hoitaa samalla lapsenlastaan, eli sallittuhan tuo on, mutta jotenkin minua ihmettyttää.

Yhteistyössä