Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Suvaitsevaisuus on niin ällöttävän trendikästä, että päätin alkaa täysipäiväisesti suvaitsemattomaksi. Tasapuolisesti olen suvaitsematta ketään tai mitään.
Suvaitsevaisuus ei tarkoitakkaan tyhmyyttä ja huonoja päätöksiä niinkuin annetaan olettaa.
Mutta jos se nykyään on sitä, en ole kyllä enää itsekään suvaitsevainen mihinkään suuntaan.
Suvaitsevaisuus ei tarkoitakaan tyhmyyttä ja huonoja päätöksiä niinkuin annetaan olettaa.
Suvistelu ei ole tähän asti muuta tarkoittanutkaan kuin tyhmyyttä ja huonoja päätöksiä...
Mun puolesta kaikki ihmiset joutais romukoppaan ihan kollektiivisesti ketään sen enempää syrjimättä. En suvaitse.
Enkä suvaitse teidän kerhoanne.
On hyvä olla varovainen nykyilmiöille. Puolet on semmoisia joita vois harkita, loput on tajutonta sontaa.
Tää on mun oma lista, ap:n ei tartte suvaita tätä, mutta jossei ole tullut selville jo niin mä en suvaitse
- EU:a
-Kiina-ilmiötä
-mamutusta tässä mittakaavassa
-kaupungistumista ja porukan keräämistä kasvukeskuksiin
-homostelua
-anaaliseksiä. Eikö ihmisille mikään riitä?
-tyhmiä älämölö-laava-lastenohjelmia
-illuja, ne on hanurista
- ylipositiivisuutta "mä tein ihania pinjansiemen-avokado-rahka-aurinkosokeri- muffinsseja <3 -enkä muusta keskustelekaan"
-se että laihduttajan pitää vetää aina sitä pahanmakuista rahkaa ja aina se _kourallinen_ pähkinöitä.
Tuleva koulujen OPSikin on IHAN varmasti täyttä kakkapapanaa vaikka ehkä jotain hyvää siinä on. Olen varpaillani ja niskavillat valmiiksi pystyssä.
Kiitos kun sain purkautua.
On hyvä olla varovainen nykyilmiöille. Puolet on semmoisia joita vois harkita, loput on tajutonta sontaa.
Tää on mun oma lista, ap:n ei tartte suvaita tätä, mutta jossei ole tullut selville jo niin mä en suvaitse
-Kiina-ilmiötä
-homostelua
-illuja, ne on hanurista
- ylipositiivisuutta "mä tein ihania pinjansiemen-avokado-rahka-aurinkosokeri- muffinsseja <3 -enkä muusta keskustelekaan"
-se että laihduttajan pitää vetää aina sitä pahanmakuista rahkaa ja aina se _kourallinen_ pähkinöitä.
Tuleva koulujen OPSikin on IHAN varmasti täyttä kakkapapanaa vaikka ehkä jotain hyvää siinä on. Olen varpaillani ja niskavillat valmiiksi pystyssä.
Ihan sama mulle.En kyllä suvaitse tämänkaltaista järkevää suvaitsemattomuutta!
Vahingossa painoin tykkää. Piti laittaa en tykkää.
-Kiina-ilmiötä
-homostelua
-illuja, ne on hanurista
Niin. Tuli suvismainen, ylitunteellinen purkaus.Kerrassaan kohtuutonta tulla purkautumaan tähän ketjuun. En suvaitse.
Niin. Tuli suvismainen, ylitunteellinen purkaus.
En suvaitse nyt itseänikään.
Voisin liittyä kerhoon, mutta kuitenkin kohta joku jäsenistä on vakuutteluista huolimatta suvaitsemassa jotain, jos ei muuta, niin ainakin itsensä.
Parempi sanoutua jo heti alussa irti tällaisesta.
*rankaisee itseään maustamattomalla rahkalla*Sun on syytäkin hävetä.
Tuskin on edes kotimaista, vaan jotain hemmetin arlan skyr-rahkaa*rankaisee itseään maustamattomalla rahkalla*
Tuskin on edes kotimaista, vaan jotain hemmetin arlan skyr-rahkaa![]()
Tuskin on edes kotimaista, vaan jotain hemmetin arlan skyr-rahkaa![]()
Hyi saasta, se on pahaa.Tuskin on edes kotimaista, vaan jotain hemmetin arlan skyr-rahkaa![]()
En suvaitse tuollaista rasistirahka kommenttia!