Suvaitsemattomien kerho?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AivanSama
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Suvaitsevaisuus on niin ällöttävän trendikästä, että päätin alkaa täysipäiväisesti suvaitsemattomaksi. Tasapuolisesti olen suvaitsematta ketään tai mitään.

Suvaitsevaisuus ei tarkoitakkaan tyhmyyttä ja huonoja päätöksiä niinkuin annetaan olettaa.

Mutta jos se nykyään on sitä, en ole kyllä enää itsekään suvaitsevainen mihinkään suuntaan.

• Tykkää
Reactions: AivanSama
Voisin liittyä kerhoon, mutta kuitenkin kohta joku jäsenistä on vakuutteluista huolimatta suvaitsemassa jotain, jos ei muuta, niin ainakin itsensä.
Parempi sanoutua jo heti alussa irti tällaisesta.

• Tykkää
Reactions: AivanSama
:D
On hyvä olla varovainen nykyilmiöille. Puolet on semmoisia joita vois harkita, loput on tajutonta sontaa.
Tää on mun oma lista, ap:n ei tartte suvaita tätä, mutta jossei ole tullut selville jo niin mä en suvaitse

- EU:a
-Kiina-ilmiötä
-mamutusta tässä mittakaavassa
-kaupungistumista ja porukan keräämistä kasvukeskuksiin
-homostelua
-anaaliseksiä. Eikö ihmisille mikään riitä?
-tyhmiä älämölö-laava-lastenohjelmia
-illuja, ne on hanurista
- ylipositiivisuutta "mä tein ihania pinjansiemen-avokado-rahka-aurinkosokeri- muffinsseja <3 -enkä muusta keskustelekaan"
-se että laihduttajan pitää vetää aina sitä pahanmakuista rahkaa ja aina se _kourallinen_ pähkinöitä.

Tuleva koulujen OPSikin on IHAN varmasti täyttä kakkapapanaa vaikka ehkä jotain hyvää siinä on. Olen varpaillani ja niskavillat valmiiksi pystyssä.

Kiitos kun sain purkautua.

• Tykkää
Reactions: Pessimisti
On hyvä olla varovainen nykyilmiöille. Puolet on semmoisia joita vois harkita, loput on tajutonta sontaa.
Tää on mun oma lista, ap:n ei tartte suvaita tätä, mutta jossei ole tullut selville jo niin mä en suvaitse

-Kiina-ilmiötä
-homostelua
-illuja, ne on hanurista
- ylipositiivisuutta "mä tein ihania pinjansiemen-avokado-rahka-aurinkosokeri- muffinsseja <3 -enkä muusta keskustelekaan"
-se että laihduttajan pitää vetää aina sitä pahanmakuista rahkaa ja aina se _kourallinen_ pähkinöitä.

Tuleva koulujen OPSikin on IHAN varmasti täyttä kakkapapanaa vaikka ehkä jotain hyvää siinä on. Olen varpaillani ja niskavillat valmiiksi pystyssä.

Vahingossa painoin tykkää. Piti laittaa en tykkää.

-Kiina-ilmiötä
-homostelua
-illuja, ne on hanurista

En kyllä suvaitse tämänkaltaista järkevää suvaitsemattomuutta!

-Kiina-ilmiötä
-homostelua
-illuja, ne on hanurista

Kerrassaan kohtuutonta tulla purkautumaan tähän ketjuun. En suvaitse.

((( Ja siis mä tiedän just ton, "Tein lapsille välipalaksi raaka- luomu- eko- vitamiini- hivenainepirtelöt välipalaksi" samalla, kun mä syötän omilleni kaupan maksalaatikkoa )))

Tuskin on edes kotimaista, vaan jotain hemmetin arlan skyr-rahkaa :cautious:
Hyi saasta, se on pahaa.
Ja Arlahan on tietty mulla boikotissa. Kerran oli pakko ostaa sitä kun ei muuta ollu ja sätin itseäni koko kotimatkan.

Viimeksi muokattu:
En suvaitse tuollaista rasistirahka kommenttia!
yzp0.jpeg

Suvaitsevaiset harvemmin ovat avarakatseisia. On vain muutama asia, jotka heidät on opetettu "suvaitsemaan" ja senkin taustalla on joku taloudellinen keinottelun tai feministinen "hyötyideologia", joukkohurmos.

Lisäksi on ajatus, että jonkun yksittäisen, jalustalle nostetun ilmiön mammuttimainen tuuletus tekee maailmasta vapaan ja liberaalin toimintakentän, jossa vallitsee mahdollisuuksien tasa-arvo jne. jne.

Jonkinlainen herätysklubi olisi varmaan paikallaan.

Tyypillinen suvaitsevainen ihminen on hyvinkin muita rajoittava otus. Esimerkiksi jonkun homon oikeudet on usein tärkeämpiä, naisen oikeudet on tärkeämpiä, markkinoiden pitää saada jyllätä köyhien kustannuksella, maahan pitää saada uusia ihmisiä (miehiä), kun edelliset ei kelpaa kuin masennuslääkkeiden rahoittajiski. Taka-ajatuksista ei kuitenkaan tarvitse suoraan puhua, kun mediassa koko roska menee täydestä liberaalina ja hyvinvointia kehittävänä ajatteluna.

Mun mielestä esimerkiksi homoutta pitäisi rajoittaa enemmän. Keskustelua homoudesta ja lesboudesta pitäisi jotenkin suitsia ja keinotekosiena ilmiönä sille pitäisi saada myös nauraa. Tilalle voisi tulla keskustelua miesten ja naisten välisen suhteiden tärkeydestä. Seksuaalisiksi poikkeavuuden yleisiksi teemoiksi riittäisi ihan hyvin esim. harkittu parinvaihto, seksuaalinen vaihtelunhalu ja heteroseksuaaliset käsirautaleikit. Homoja pitäisi voida parantaa julkisissa sairaaloissa heidän omasta tahdostaan. Mies ja nainen luotiin elämään rinnakkain. Tämä on minun näkökantani. Neuroperäisille ongelmille ei tietenkään aina mitään mahda ja lobotomiaa en kannata.

Politiikka pitäisi tehdä kansallisvetoiseksi. Sitä varten on kansallisvaltio olemassa. Jos kuulutaan liittoihin niin on selvitettävä jatkossa Suomen etu niissä. Esimerkiksi EU ja EURO sisältävät lukuisia haittaelementtejä, joista suuri osa ihmisiä ei hyödy mitenkään. Vapaakauppa riittäisi, samoin tietynlainen kulkuoikeus Euroopan maasta toiseen. Kulkuoikeus tarkoittaisi käytännössä sitä, että ihmisten liikkuminen rekisteritäisiin passia näyttämällä (liikematkustajille mikrosiru lompakkoon ja kulkeminen kasvon muodot lukevalla älykameralla varustetusta pikaportista), mutta EU kansalaisen maahantuloa ei voisi estää nykyistä kummemmin.

Perustuslakia pitäisi rukata siten, että sairaanhoitoa, koulutusta ja sosiaaliturvaverkostoa ei voitaisi ainakaan heikentää nykyisestä. Mutta niiden toimintaa voitaisiin kehittää ja ajanmukaistaa jopa parin vuoden välein. Pakkotyöt kuntoutuksen nimissä työvoimatoimistojen kautta pitäisi estää myöskin siten, että työvoimatoimistojen virkailijat tulisivat niiden järjestelemisestä tuomituiksi.

Yhteistyössä