Suututtaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Miehellä piti olla la vapaana. Varasin sitte että mennään kavereiden kanssa pe illasta lauantaihin mun vanhempien kotiin kun se tyhjillään. Saunotaan, shoppaillaan, lorvitaan jne.

No nyt mies tuli töistä ja ilmotti et työkaveri halus lauantain vapaaksi niin hän menee sit töihin. Saa sit kun on seuraava viikonloppu vapaa yhden päivän enemmän vapaata (on lähdössä reissuun) .

Mulle vaan totes et voithan sää mennä ku järjestät. Tietää tasan tarkkaan ettei meillä ole tällä hetkellä ketään ketä kysyä lasten vahdiksi. VAikka nuo jo suht isoja niin en voi jättää 8 tunnin työpäiväksi keskenään ja kun molemmat oltais sit vielä eri paikkakunnalla mitä koti on.

En tiedä mitä tässä taas tekee. Ei nuo kaverit voi oikein keskenäänkään tuonne lähteä.. Kiva perua monen ihmisen lomat.

Ite oon ollu viimeksi kesäkuussa pe-su reissussa. Mies on oli kesällä viidestä kesäloma viikosta noin 3 viikkoa omilla reissuillaan. Osalla tosin oli noita teini ikäisiä mukana.

Muutenkin oon itkeny jo muutaman kk kun ei jaksais tätä ainaista kotona oloa. Miehen kommentti aina että senku järjestät ja meet. Tässä se tulos sitte on.

Alkuperäinen kirjoittaja ähis;25573999:
No senkus menet ja järjestät ittellesi toimintaa. Taitaa olla siippasi päänsärky kuinka järjestää lapsille "toimintaa" työpäivänäsä ajaksi.

Sen tuntien sillä ei tee tiukkaa jättää noita tänne keskenään. Isoimmat on päälle 11-14 v ja pienin on 4v.
On ne joskus ollu tunnin pari keskenäänkin mut en minä niitä päiväksi jätä.

[QUOTE="a p";25574074]Sen tuntien sillä ei tee tiukkaa jättää noita tänne keskenään. Isoimmat on päälle 11-14 v ja pienin on 4v.
On ne joskus ollu tunnin pari keskenäänkin mut en minä niitä päiväksi jätä.[/QUOTE]

Kannataisiko jutella sen siipan kanssa siitä minkä ikäisiä lapsia voi jättää kekskenään.

[QUOTE="akka";25574094]Äijäs ongelma kun muutti suunnitelmat,hän hankkikoot vahdin muksuille,sä tietty lähdet reissuun.[/QUOTE]

Entä jos se ei hanki vaan sanoo et kyllä ne pärjää? Plus että jos minusta tuntuu et ei pärjää niin jää kotiin.

[QUOTE="vieras";25574105]Minne lapset olisivat menneet jos mies olisi päässytkin mukaan?[/QUOTE]

Ei ollu mies nyt lähdössä mihinkään. Kuvittelin vain ettei mene töihin ja voi olla lasten kanssa.

Ja tosiaan noita hoitajia ei vain ole. Kyllähän nuo isommat jo pärjäiskin keskenään mut noita pienempiä ei oikein saa mihinkään ja nyt vielä kun ovat sairaana.
2 vanhinta oli tänään koulussa.

ottaa niin päähän. Mun pitää sit aina taipua ja joustaa. En tiedä miten sais tuon miehen tajuaan. Tuskin se enää kehtaa työkaverilleen sanoa et hei ei käykkään. En tiedä.

Alkuperäinen kirjoittaja elikkä;25578792:
miehes laittoi työkaverinsa ja itsensä sun edelle?
Mun mielestä ehkä aika nostaa kissa pöydälle ja jutella jos teidän vapaaaika on yksipuolista.

Ei oikeastaan työkaveria vaan ittensä mun edelle. On siis jonku viikonpäästä ite lähdössä viikonlopuksi ja näin sai tienattua yhden lisäpäivän reissuun.
Mulla ei ois ollu mitään vastaan jos en ois ite jo järjestäny menoa (pitkästä aikaa) .