Suututtaa niin paljon!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
"Isillä on viikonloppu vapaata. Mennään sitten vaikka perjantaina mökille uimaan ja saunaan ja lauantaina, jos on nätti ilma, niin vaikka Särkänniemeen"

Ja lapsi odottaa viikonloppua kuin kuuta nousevaa.

Puhelin soi: "no moi. Jätkät pyys töiden jälkeen terassille parille että ei varmaan tänään ehditä sinne mökille. Ja katotaan sitä Särkänniemen reissuakin sit joku toinen viikonloppu, ei nyt huvittais. Tai voittehan te kahestaan mennä."

Helvetti joo! Voinhan mä lapsen kanssa lähtee sinne Särkänniemeen mutta kun isäksi en millään muutu ja lapsi haluaa isin mukaan.
Mä olen ihan muutaman kerran miehelle sanonut, ettei tarvi mennä lupailemaan etukäteen yhtään mitään! Kun kummasti tuntuu tulevan jotain "tärkeempää" aina eteen.

Käske sen ukon tukkia turpansa... ainakin lapsen kuullen. :/
Se menee äkkiä se luotto ihmisiin, jotka lupaa muttei pidäkään.

Mä kyl saattaisin jopa mennä sinne terassille lapsen kanssa vähän moikkaamaan isiä. :whistle:

Jos oikein ilkeäksi haluaa alentua, houkuttele lapsi soittamaan isälle ja kysymään miksi ei nyt pidä lupaustaan. Saa isä itse kertoa lapselle, eikä vain äidin kautta välittää viestiä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
"Isillä on viikonloppu vapaata. Mennään sitten vaikka perjantaina mökille uimaan ja saunaan ja lauantaina, jos on nätti ilma, niin vaikka Särkänniemeen"

Ja lapsi odottaa viikonloppua kuin kuuta nousevaa.

Puhelin soi: "no moi. Jätkät pyys töiden jälkeen terassille parille että ei varmaan tänään ehditä sinne mökille. Ja katotaan sitä Särkänniemen reissuakin sit joku toinen viikonloppu, ei nyt huvittais. Tai voittehan te kahestaan mennä."

Helvetti joo! Voinhan mä lapsen kanssa lähtee sinne Särkänniemeen mutta kun isäksi en millään muutu ja lapsi haluaa isin mukaan.
Mä olen ihan muutaman kerran miehelle sanonut, ettei tarvi mennä lupailemaan etukäteen yhtään mitään! Kun kummasti tuntuu tulevan jotain "tärkeempää" aina eteen.

meillä on aivan sama tilanne. ja olisihan se kivempi tehdä jotain perheenä, kaikki yhdessä kuin aina muksun kanssa yksin :(

Lupaukset täytyisi aina pitää jos vain mahdollista, kaikenikäisten ja kaikenikäisille! Kyllä sen lapsen luottamus isäänsä karisee jossain vaiheessa jos näitä tapahtuu useinkin.

Mä en käsitä tollasia miehiä jos on sovittu et mennään perheen kans mökille yms mut sitte häipyyki kavereitten kans terassille :o

*muoks* onks se nyt sitte koko illan pois? Vai käykö vaan muutamalla tyyliin+

Alkuperäinen kirjoittaja :(:
Jos oikein ilkeäksi haluaa alentua, houkuttele lapsi soittamaan isälle ja kysymään miksi ei nyt pidä lupaustaan. Saa isä itse kertoa lapselle, eikä vain äidin kautta välittää viestiä.

No en halua lasta tuohon tilanteeseen laittaa. Tuskin sillä mitään voittaa.

Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:

Työt loppuu neljältä, kotiutuu varmaan joskus 6-7 aikaan.
Ei känniä ota, mutta eipä sitten enää huvita minnekään lähteä. Lapsikin menee nukkumaan jo kahdeksan aikaan.

Alkuperäinen kirjoittaja aloittaja:

Työt loppuu neljältä, kotiutuu varmaan joskus 6-7 aikaan.
Ei känniä ota, mutta eipä sitten enää huvita minnekään lähteä. Lapsikin menee nukkumaan jo kahdeksan aikaan.

No miks se särkänniemen reissu pitää perua? jOS olisitte sinne lauantaina menos?

No miks se särkänniemen reissu pitää perua? jOS olisitte sinne lauantaina menos?

Kun ei nyt vaan (miestä) huvittais lähteä. Voi tietysti olla, että huomenna on jo toista mieltä ja mennään.

Yhteistyössä