Suututtaa H & M

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kais
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kais

Tunnettu jäsen
28.12.2010
40 921
18 974
113
Äsken kävin h & m nettisivuilla ostoksilla,löysin miun ja miehen siskontytöille ihanat kissapaidat ja miehelle kivan Wolverine t-paidan,sitten vasta kassalla ilmottaakin,että tuotteet onkin loppuunmyyty vaikka kokoja piti olla,perhana :mad:
Enpä taija enää koko paskafirmasta ostaa mitään.:(

Voi kuule, mulle on käynyt elloksella samoin monta kertaa enkä sitä boikotoi. Eikö ole hyvä että tulee jo tilausta tehdessä tieto että on loppunut, eikä esim. kun haet pakettia?

[QUOTE="vieras";23640058]Voi kuule, mulle on käynyt elloksella samoin monta kertaa enkä sitä boikotoi. Eikö ole hyvä että tulee jo tilausta tehdessä tieto että on loppunut, eikä esim. kun haet pakettia?[/QUOTE]
Kylläpä muissa vaatteissa ja kokonumeroissa luki katsoessa loppu, ei tarvinnu kassalle asti mennä eipä vaan just nuissa vaateissa.Harmittaa himaskatisti kun löytää kivoja vaatteita muille,niin sitten vasta kassalla ilmoittaa,ettei niitä olekkaan.Osta sinä mistä haluat,mutta mie haluan parempaa asiakaspalvelua,enkä ostaa ei oota.:|

No siinä firmassa on aina kaikki loppu. Varsinkin lastenvaatteista ja s-koko vaatteista. En tilaa sitten enää, kun eioota myyvät. Kyllä rahani löytävät sijaa muualtakin.

No kannattaako niitä rytkyjä edes ostaa?? Tänään olin ostoksilla, ja kävelin sen kaupan läpi. Oli niin huonolaatuista lumppua, etten edes ilmaseksi kaappeihini ottais, ne tuskin kestää ainuttakaan pesua.

[QUOTE="vieras";23640162]tein samasta aiheesta hetki sitten avauksen. Todella ärsyttävää, jäi mun shoppailut sieltä puljusta siihen.[/QUOTE]
Jep sama todettiin sitten mieheni kans,kun kerran sopivat,kivat vaatteet on aina loppuunmyyty kassalle mentäessä,niin etsitään/ ostetaan vaatteet sitten sellaisesta paikasta ,mistä kyseisiä vaatteita löytyy,eikä myydä ei oota asiakkaile.Mielummin vien rahani sellaiseen firmaan,mistä tuotteita löytyy.

[QUOTE="anna";23640218]No kannattaako niitä rytkyjä edes ostaa?? Tänään olin ostoksilla, ja kävelin sen kaupan läpi. Oli niin huonolaatuista lumppua, etten edes ilmaseksi kaappeihini ottais, ne tuskin kestää ainuttakaan pesua.[/QUOTE]

No niinpä! Käyn silloin tällöin katselemassa lastenvaatteita sieltä, ja joskus löydänkin jotain. Mutta varsinkin naistenvaateosaston rytkyt ovat tosiaan sellasia lumppuja että niistä ei saa aina edes selvää että mitä vaatekappaletta ne esittävät. Ja materiaalit useinmiten ovat tekokuitua, sitä helposti sähköistyvää ja nyppyyntyvää viskoosia.

[QUOTE="anna";23640218]No kannattaako niitä rytkyjä edes ostaa?? Tänään olin ostoksilla, ja kävelin sen kaupan läpi. Oli niin huonolaatuista lumppua, etten edes ilmaseksi kaappeihini ottais, ne tuskin kestää ainuttakaan pesua.[/QUOTE]

Mun hennesin vaatteet on aina kestäneet kauniina, kun osaa valita muut kuin ne halvimmat paperitopit. En sitten tiedä missä mettässä rymyät jos ei sulla kestäis, sen ymmärrän.

Farkkuja ja joitakin kivoja toppeja olen löytänyt,nyt olis ollu nätit paidat miun ja miehen siskontytöille ja miehelle hauska t-paita,mutta loppuunmyyty sitten.En mie turhan takia viitsi enää etsiä vaatteita ja selailla sivuja,kun vasta kassalla sitten onkin jo lopussa.:(

Hennesin hinta-laatu on huippua, mutta toki hiukan täytyy osata katsoa mitä ostaa. Suurin osa on kestänyt pesusta pesuun ja nimenomaan lastenvaatteita meille paljon ostetaan. Myöskään nettikaupan kanssa ei ole ollut ongelmia.

[QUOTE="vieras";23640496]Mitäs jos vaikka kävelisit ihan vaatekauppaan niin näkisit mitä vaatteita siellä on jäljellä? :)[/QUOTE]
No täällä ei ole h & m liikettä,siksi mie tuolla nettisivuilla käyn valkaamassa ja ostamas vaatteita.:)
Toki paljon ostan vaatteita muistakin vaatekaupoista.

Yhteistyössä